Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har netop besøgt 

https://annoncelight.dk/showad/307513

Kontakten gik nemt over sms, fik hurtigt svar og lavet en aftale 1 time efter. 
stedet ligger i Haslev, et efterhånden kendt sted for nogle. I hvertfald en flok drenge der kom cyklende forbi da jeg kom ud. De lavede stønne lyde og havde vældigt morsomt. 
Hvis billederne er af hende, så er de meget redigerede. Jeg mener ikke det var hende jeg mødte som var på billeder. 
Udseendes mæssigt er hun en ganske normal kvinde med store bryster og stor røv (på den gode måde) 

Det var bestemt ikke det bedste blowjob jeg har fået(med gummi) sexet var Okey. Hun stynder meget og hun kan virkelig tage imod. Også selv om man er stor. 
hun er en af de piger jeg har kunne tage hårdest og længst uden hun strittede imod. Tværtimod lod det til hun kunne lide det vildt, hårdt og længe. Hun skreg flere gange jeg ikke måtte stoppe. 

Alt i alt. 
En skuffende start som sluttede godt. 
jeg er tilfreds med besøget, men kommer ikke igen fordi hun ikke er min type. 

Skrevet
[email protected] skrev, for 5 timer siden:

I hvertfald en flok drenge der kom cyklende forbi da jeg kom ud. De lavede stønne lyde og havde vældigt morsomt. 

Du skulle lige have været hurtigt og råbe til dem, bare vent til i finder ud af at den kan bruges til andet end at tisse med  :P 

• 6 months later...
Skrevet
[email protected] skrev, den 22.5.2024 at 19:45:

Hvis billederne er af hende, så er de meget redigerede. Jeg mener ikke det var hende jeg mødte som var på billeder. 

Er det de samme billeder hun bruger igen, nu, altså der ikke ligner hende ???

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Jeg kan dårlig huske hende så længe efter. 
men et eller andet siger mig hun var spansk talende. 
men jeg er bestemt ikke sikker. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.