Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

En kort anmeldelse af Mia fra Sexyclub

Først alt det positive:

Vil tror at billederne er ægte

Hun vil rigtig gerne tilfredsstille dig, jeg kom to gange på en time. Det er for mig et kvalitetsstempel. Det lykkedes tit, men ikke altid, særligt ikke når blow også er med gummi. 

Hun er pæn, ikke model, men pæn pige, som jeg gerne ville tage med hjem fra byen.

Hun angiver sin alder til 23 år, og her går det helt galt. Jeg er utrolig dårlig til at gætte kvinders alder, men sikkert er det, at hun er over 30.  Formentligt omkring 35. Jeg ved godt, at der lyves om alder i denne branche, men alligevel skuffer det mig, at hun ikke er i 20’erne. 

kommer jeg igen. Nok ikke. Det skyldes primært den store snyd med alder og så det at jeg specifikt havde spurgt om, hvorvidt kys var med tunge og som kærester kysser. Det fik jeg at vide det var, men det var mere tantekys end GFE kys

udseende 9 eller 5. Hun er en pæn pige over 30, men ikke studinen jeg gik efter

stedet 9, dog alvorlige problemer med parkeringspladser

service 8

Skrevet

Ja, ukorrekt alder er vist et velkendt problem. Tror aldrig jeg har mødt en gp, der ikke var 2-10 år ældre end oplyst i annoncen.

Skrevet

Ærgerligt at hun ikke overholdte skrivende aftale mht. kys.
Den eneste ulempe for mig er, at hun ikke er dansk. Til gengæld er hun flydende på engelsk (og italiensk hvis man selv er så dygtig) så samtalen gik let.

Men jeg har en helt anden oplevelse end dig.
Jeg kan godt abstrahere fra en fake alder. 23 er lidt optimistisk selv af hende, og hun er også på PG hvor hun vidst står som 27 årig.
Dit gæt passer nok meget fint, midt 30erne.
Til gengæld får du hvad du ser - fuldstændig naturlig pige, sødme, charme, let at tale med. Tager initiativ, når man er som mig der ikke helt tør.

Jeg fik alt hvad jeg forventede og levede i en lykkerus i nogle dage efter. Masser af lidenskab, forførelse, passion, blide kys (synes jeg husker med tunge, men jeg kan huske forkert) pillowtalk og min absolutte favorit, da hun voldtog mit hoved i orgasmens hede. Jeg fik hvad jeg forventede, og kan man se bort fra alderen, så er hun et meget dejligt besøg!

Jeg håber at få besøg af hende igen en dag :wub:

Redigeret af Vimmel

Skrevet

Trods aldersproblematikken lyder Mia dog til at være et besøg værd.

Skrevet

Har også tenkt besøke henne en dag i juni...men som du skriver ang.parkering plass: hvor er det best å parkere der ved SC?

Skrevet
martin4me skrev, for 2 timer siden:

Har også tenkt besøke henne en dag i juni...men som du skriver ang.parkering plass: hvor er det best å parkere der ved SC?

Sydmarken eller silvan på Gladsaxe Møllevej 

Skrevet

Det er helt skævt når Pussy Galores skriver at Mia er 23. Hun er tættere på 33. Men til gengæld er hun ret sød :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.