Hop til indhold

Eveline Vejle - Ind og Hurtigt Ud

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/401888

Jeg fik en kneppetur med Eveline i går. Det blev ikke noget andet, ikke Gfe.

Det er ikke hende på billederne, svært at se med det samme i en halvmørk entre. Inden jeg fik set mig om havde jeg betalt for mit besøg og hun stod nøgen og gned sin røv op af mig. Mørkt, langt hår, store, naturlige babser og tydelig fillers i læberne, ikke noget for mig. En del større, kraftigere end hende på billederne, ikke så køn, flot, attraktiv, men det er jo bare mine øjne.

Hun tog godt imod mig, frisk og sød, så det startede godt nok, men som tiden gik forsvandt hendes gode intention mere og mere. Et par læbekys blev det til, men hun var ikke rigtig interesseret virkede det som. Måtte selv, havde ellers skrevet det til hende, ligge op til blow uden,  da det ellers ville blive med. Kortvarigt blev det, ikke nævneværdigt. Telefonen med i sengen, kling kling, skriv skriv, mens jeg tog hende bagfra. Jeg fik også en ridetur med de store babser i hele hovedet.

Overraskende hurtigt kom det fra hende "come baby, come now". 3. gang hun sagde det måtte jeg give hende ret, nu kunne min krop godt snart blive færdig, og efter blev der ikke lagt op til mere, hverken fra hendes eller min side.

Til 1200 kr har jeg fået det bedre andre steder mildt sagt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.