xjennerx 12 Skrevet 22. Maj, 2024 https://annoncelight.dk/showad/399247 Hej. Er der nogen der har erfaringer med Valerie som de vil dele ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bungalove 4 Skrevet 23. Maj, 2024 Jeg har været på besøg hos hende. Jeg faldt for hendes billeder, synes hun er fantastisk smuk. Det er hun også i virkeligheden dog ikke så fin i huden, knopper og ar, men det gør nu ikke mig så meget. Men gik med en følelse af at have spildt mine penge. Ud af en time gik halvdelen af tiden med at nusse mine ankler, mens jeg lå på maven.tænkte ikke der ville komme noget godt ud af at bede hende komme videre, men det var super kedeligt og tydeligt at hun forsøger at få tiden til at gå med ligegyldigheder. Hvis hun så bare kunne finde ud af at give en Alm massage, som hun skriver selv ‘professionel’- så min anbefaling vil være at gå efter 15 sex uden noget som helst ekstra, som hun ikke kan yde… bare min erfaring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xjennerx 12 Skrevet 24. Maj, 2024 bungalove skrev, for 13 timer siden: Jeg har været på besøg hos hende. Jeg faldt for hendes billeder, synes hun er fantastisk smuk. Det er hun også i virkeligheden dog ikke så fin i huden, knopper og ar, men det gør nu ikke mig så meget. Men gik med en følelse af at have spildt mine penge. Ud af en time gik halvdelen af tiden med at nusse mine ankler, mens jeg lå på maven.tænkte ikke der ville komme noget godt ud af at bede hende komme videre, men det var super kedeligt og tydeligt at hun forsøger at få tiden til at gå med ligegyldigheder. Hvis hun så bare kunne finde ud af at give en Alm massage, som hun skriver selv ‘professionel’- så min anbefaling vil være at gå efter 15 sex uden noget som helst ekstra, som hun ikke kan yde… bare min erfaring Mange rak for svar. Jeg kigger rundt efter en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg