Guest longdong Skrevet 22. Maj Er der mon nogen som har været hos hende her. Hun er meget åben, og det er muligt at få en aftale hos hende til en meget rimelig sugar. Jeg kan være lidt urolig for at møde hende. Billig sugar og mødes på Nørrebro. Man kan jo aldrig vide om hendes store norske kæreste står bag døren med et baseballbat https://sugardaters.com/da/profile/0yzVl7JyW3 Så lad mig høre om der er nogen erfaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 132 Skrevet 23. Maj Jeg har også skrevet med hende, men det virker lidt for godt til at være sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 25. Maj (edited) Jeg siger ikke at hun gør det samme, men: jeg har gennem tiden skrevet med flere jenter, der er nemme at få en aftale med. Profilen har lignet denne i teksten - en pige med meget få grænser, og som kan fås relativt billigt. Det er bare chat, og der kommer aldrig en aftale ud af det. Omvendt, du kommer heller ikke af med nogen penge Redigeret 25. Maj af thedanishdude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 132 Skrevet 25. Maj Jeg mistænker, at det folkene bag sugardaters, der forsøger at lokke folk til at blive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godkendtsd 19 Skrevet 25. Maj longdong skrev, den 22.5.2024 at 09:20: Er der mon nogen som har været hos hende her. Hun er meget åben, og det er muligt at få en aftale hos hende til en meget rimelig sugar. Jeg kan være lidt urolig for at møde hende. Billig sugar og mødes på Nørrebro. Man kan jo aldrig vide om hendes store norske kæreste står bag døren med et baseballbat https://sugardaters.com/da/profile/0yzVl7JyW3 Så lad mig høre om der er nogen erfaring profilen er væk ?? hvis det er en norsk kæreste, er det en skovhuggerøkse ikke et basebalbat ??? : har prøvet det i oslo , kom hjem i en fart fra hytten da manden hendes, ringede ))9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg42 57 Skrevet 26. Maj godkendtsd skrev, for 9 timer siden: profilen er væk ?? hvis det er en norsk kæreste, er det en skovhuggerøkse ikke et basebalbat ??? : har prøvet det i oslo , kom hjem i en fart fra hytten da manden hendes, ringede ))9 Jeg kan godt slå profilen op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg