Danske Natasja 259 Skrevet 22. Maj Godmorgen Det gør mig så liderlig ved tanken om en masse pikke rundt omkring mig, så derfor bliver jeg ved Det sker på Frederiksberg torsdag d 23/5. Fra kl. 10:30 til 12:30, med en lille pause kl. 11:30 Pris. 1 time koster 1000kr 2 timer koster 1500kr 2 timer til 200kr for medlemmer af min Kneppeklub!! Hvis du ikke er medlem, men gerne vil vide mere om hvordan du bliver det, så hop over på www.Natasjaxxx.com hvor du kan se og læse meget mere om mig, Kneppeklubben og alle mine frække events. Anmeldelse af et tidligere event. Natasja xxx. Jeg er en dansk petite pige på 27 med latina udseende, 160 cm høj, 50 kg, en stram rund røv, smal talje og så elsker jeg bare det jeg laver! Jeg kan godt lide: Lækker fræk sex, blide smæk i numsen, gode våde blowjobs hvor du må gerne holde mit hår imens, deepthroat i mit eget tempo (gag refleksen er lidt følsom), 2 pikke i fissen hvis det er muligt og en finger med glidecreme i numsen, men ingen analsex. Du må sprøjte på min krop, brysterne og ansigtet, men allerhelst i min mund! (sluger ikke) Oral sex er uden kondom, samleje er med kondom Det er lykkedes et par gange i klubben at lave en Airtight på mig (en pik i hvert hul). Så hvis jeg føler mig 100% tryg og der er stemning for det, vil jeg gerne forsøge på det. Kommer du ikke lige fra badet, er der mulighed for at tage et både før og efter. Jeg vil sørge for kondomer i forskellige størrelser, glidecreme, kildevand og lidt sødt, så der ikke er nogen som går sukkerkolde undervejs. Tilmelding. Send en Sms til 91840527, senest tirsdag kl 21 Inkluder gerne: Navn, Alder, højde, drøjde, har du prøvet GB før og gerne et link til din Eroguide profil hvis du har en. Våde kys Natasja #Kneppeklubben #Natasjaxxx #Gangbang #airtight #Submissiv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 130 Skrevet 22. Maj Hvordan kan man lave en air tight, altså en i hvert hul, når du ikke modtager analt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 292 Skrevet 22. Maj lingo skrev, for 2 timer siden: Hvordan kan man lave en air tight, altså en i hvert hul, når du ikke modtager analt? Det bliver svært Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 125 Skrevet 22. Maj Danske Natasja skrev, for 13 timer siden: Pris. 1 time koster 1000kr 2 timer koster 1500kr 2 timer til 200kr for medlemmer af min Kneppeklub!! Hvis du ikke er medlem, men gerne vil vide mere om hvordan du bliver det, så hop over på www.Natasjaxxx.com hvor du kan se og læse meget mere om mig, Kneppeklubben og alle mine frække events. Det lyder helt fantastisk! og du ser helt fantastisk ud! Jeg håber ikke det vil blive opfattet som et irriterende spørgsmål, men skal man være medlem for at kunne være med i 1 time til 1000,- ? Mvh Robert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 22. Maj robert skrev, for 22 minutter siden: Det lyder helt fantastisk! og du ser helt fantastisk ud! Jeg håber ikke det vil blive opfattet som et irriterende spørgsmål, men skal man være medlem for at kunne være med i 1 time til 1000,- ? Mvh Robert Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 125 Skrevet 22. Maj AlfaN skrev, for 9 timer siden: Nej wow! DET skal jeg da være med til så! Har du prøvet det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 22. Maj robert skrev, for 25 minutter siden: wow! DET skal jeg da være med til så! Har du prøvet det? Nej desværre ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2945 Skrevet 22. Maj robert skrev, for 3 timer siden: wow! DET skal jeg da være med til så! Hun er fantastisk til de gang bangs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gæst for en stund Skrevet 22. Maj lingo skrev, for 11 timer siden: Hvordan kan man lave en air tight, altså en i hvert hul, når du ikke modtager analt? robert skrev, for 7 timer siden: Det lyder helt fantastisk! og du ser helt fantastisk ud! Jeg håber ikke det vil blive opfattet som et irriterende spørgsmål, men skal man være medlem for at kunne være med i 1 time til 1000,- ? Mvh Robert Altså begge spørgsmål er ganske fint beskrevet i opslaget, hvis man gider at læse det igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martn 8 Skrevet 23. Maj (edited) VictoriaDavinci skrev, den 30.3.2022 at 22:42: Danske Natasja skrev, den 22.5.2024 at 12:01: Godmorgen Det gør mig så liderlig ved tanken om en masse pikke rundt omkring mig, så derfor bliver jeg ved Det sker på Frederiksberg torsdag d 23/5. Fra kl. 10:30 til 12:30, med en lille pause kl. 11:30 Pris. 1 time koster 1000kr 2 timer koster 1500kr 2 timer til 200kr for medlemmer af min Kneppeklub!! Hvis du ikke er medlem, men gerne vil vide mere om hvordan du bliver det, så hop over på www.Natasjaxxx.com hvor du kan se og læse meget mere om mig, Kneppeklubben og alle mine frække events. Anmeldelse af et tidligere event. Natasja xxx. Jeg er en dansk petite pige på 27 med latina udseende, 160 cm høj, 50 kg, en stram rund røv, smal talje og så elsker jeg bare det jeg laver! Jeg kan godt lide: Lækker fræk sex, blide smæk i numsen, gode våde blowjobs hvor du må gerne holde mit hår imens, deepthroat i mit eget tempo (gag refleksen er lidt følsom), 2 pikke i fissen hvis det er muligt og en finger med glidecreme i numsen, men ingen analsex. Du må sprøjte på min krop, brysterne og ansigtet, men allerhelst i min mund! (sluger ikke) Oral sex er uden kondom, samleje er med kondom Det er lykkedes et par gange i klubben at lave en Airtight på mig (en pik i hvert hul). Så hvis jeg føler mig 100% tryg og der er stemning for det, vil jeg gerne forsøge på det. Kommer du ikke lige fra badet, er der mulighed for at tage et både før og efter. Jeg vil sørge for kondomer i forskellige størrelser, glidecreme, kildevand og lidt sødt, så der ikke er nogen som går sukkerkolde undervejs. Tilmelding. Send en Sms til 91840527, senest tirsdag kl 21 Inkluder gerne: Navn, Alder, højde, drøjde, har du prøvet GB før og gerne et link til din Eroguide profil hvis du har en. Våde kys Natasja #Kneppeklubben #Natasjaxxx #Gangbang #airtight #Submissiv FANTASTIK Gangbang med Natasja idag......kan helt sikker anbefales. VI SES Natasja Redigeret 23. Maj af martn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 24. Maj martn skrev, for 8 timer siden: FANTASTIK Gangbang med Natasja idag......kan helt sikker anbefales. VI SES Natasja Så mangler vi bare, du finder ud af at man ikke behøver citere et helt langt indlæg for det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg