Hop til indhold

Søger en god fod massør i KBH tak!

Featured Replies

Skrevet

Søger hjælp tak!

Har døjet med nogen nerver i foden, der har gjort pisse ondt i en uges tid nu. Og søger derfor en god omgang fodmassage. Da jeg aldrig har gået til en thai massør eller lignende, er jeg helt lost hvor man reelt får en god massage. Søger ikke sex, men nogen der faktisk ved hvad de laver angående massage. Afslutning med happy ending kunne være et plus, men er ikke min prioritet overhovedet på nogen måde.

Kun i KBH området tak.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, den 21.5.2024 at 23:45:

Søger hjælp tak!

Har døjet med nogen nerver i foden, der har gjort pisse ondt i en uges tid nu. Og søger derfor en god omgang fodmassage. Da jeg aldrig har gået til en thai massør eller lignende, er jeg helt lost hvor man reelt får en god massage. Søger ikke sex, men nogen der faktisk ved hvad de laver angående massage. Afslutning med happy ending kunne være et plus, men er ikke min prioritet overhovedet på nogen måde.

Kun i KBH området tak.

https://www.thaimassagenu.dk/klinik/ruan-thai-massage/ Joy er fantastisk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.