Hop til indhold

Ammy i nr Åby mums

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/375307

var lige en tur forbi denne kendte addresse idag….

mødte Ammy til 1 time hold nu kæft en hed omgang…ikke kun pga af 22 grader med det dejlig forår….

hun er i mine øjne en mega fræk kvinde..hun sutter som en drøm

hun knepper frækt….ikke en gang fik jeg nej..ligegyldigt hvad jeg gjorder eller hvad jeg ville så var der bare et frækt smil på hendes læber…

kommer jeg igen,JA HELT SIKKERT 

Skrevet
Spermklar skrev, for 17 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/375307

var lige en tur forbi denne kendte addresse idag….

mødte Ammy til 1 time hold nu kæft en hed omgang…ikke kun pga af 22 grader med det dejlig forår….

hun er i mine øjne en mega fræk kvinde..hun sutter som en drøm

hun knepper frækt….ikke en gang fik jeg nej..ligegyldigt hvad jeg gjorder eller hvad jeg ville så var der bare et frækt smil på hendes læber…

kommer jeg igen,JA HELT SIKKERT 

Tog du hende uden gummi, eller med..?

Skrevet
  • Author

Det bliver mellem mig og Ammy

du kan jo gøre som du har lyst til

• 1 month later...
Skrevet

Er der ikke andre som har besøgt Ammy og kan melde ind med lidt oplysninger. Hun ser jo sød ud, men kan ikke lige afgøre om hun er en kraftig pige. 

kysser hun

giver og modtager hun rimning, og måske en finger i 2 eren til hende.

passer billeder, eller er de så gamle, så det er hængemave osv. billeder af Alisa viser jo ikke at hun har hængemave og slappe bryster, men det har hun. Dog også en sød pige som gjorde det godt.

Skrevet

Har været forbi Ammy og fik en rigtig god behandling hele vejen igennem, selvfølgelig sex med kondom.

Hun har dog det som vi i mine unge dage kaldte " halvtag over pishuset"  så ikke lige en kropsbygning som tænder mig vildt, men sød det var hun

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.