Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/375307

var lige en tur forbi denne kendte addresse idag….

mødte Ammy til 1 time hold nu kæft en hed omgang…ikke kun pga af 22 grader med det dejlig forår….

hun er i mine øjne en mega fræk kvinde..hun sutter som en drøm

hun knepper frækt….ikke en gang fik jeg nej..ligegyldigt hvad jeg gjorder eller hvad jeg ville så var der bare et frækt smil på hendes læber…

kommer jeg igen,JA HELT SIKKERT 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spermklar skrev, for 17 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/375307

var lige en tur forbi denne kendte addresse idag….

mødte Ammy til 1 time hold nu kæft en hed omgang…ikke kun pga af 22 grader med det dejlig forår….

hun er i mine øjne en mega fræk kvinde..hun sutter som en drøm

hun knepper frækt….ikke en gang fik jeg nej..ligegyldigt hvad jeg gjorder eller hvad jeg ville så var der bare et frækt smil på hendes læber…

kommer jeg igen,JA HELT SIKKERT 

Tog du hende uden gummi, eller med..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ikke andre som har besøgt Ammy og kan melde ind med lidt oplysninger. Hun ser jo sød ud, men kan ikke lige afgøre om hun er en kraftig pige. 

kysser hun

giver og modtager hun rimning, og måske en finger i 2 eren til hende.

passer billeder, eller er de så gamle, så det er hængemave osv. billeder af Alisa viser jo ikke at hun har hængemave og slappe bryster, men det har hun. Dog også en sød pige som gjorde det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi Ammy og fik en rigtig god behandling hele vejen igennem, selvfølgelig sex med kondom.

Hun har dog det som vi i mine unge dage kaldte " halvtag over pishuset"  så ikke lige en kropsbygning som tænder mig vildt, men sød det var hun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...