Spermklar 70 Skrevet 21. Maj https://annoncelight.dk/showad/375307 var lige en tur forbi denne kendte addresse idag…. mødte Ammy til 1 time hold nu kæft en hed omgang…ikke kun pga af 22 grader med det dejlig forår…. hun er i mine øjne en mega fræk kvinde..hun sutter som en drøm hun knepper frækt….ikke en gang fik jeg nej..ligegyldigt hvad jeg gjorder eller hvad jeg ville så var der bare et frækt smil på hendes læber… kommer jeg igen,JA HELT SIKKERT 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 22. Maj Spermklar skrev, for 17 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/375307 var lige en tur forbi denne kendte addresse idag…. mødte Ammy til 1 time hold nu kæft en hed omgang…ikke kun pga af 22 grader med det dejlig forår…. hun er i mine øjne en mega fræk kvinde..hun sutter som en drøm hun knepper frækt….ikke en gang fik jeg nej..ligegyldigt hvad jeg gjorder eller hvad jeg ville så var der bare et frækt smil på hendes læber… kommer jeg igen,JA HELT SIKKERT Tog du hende uden gummi, eller med..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 70 Skrevet 22. Maj Det bliver mellem mig og Ammy du kan jo gøre som du har lyst til 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 26. Juni Er der ikke andre som har besøgt Ammy og kan melde ind med lidt oplysninger. Hun ser jo sød ud, men kan ikke lige afgøre om hun er en kraftig pige. kysser hun giver og modtager hun rimning, og måske en finger i 2 eren til hende. passer billeder, eller er de så gamle, så det er hængemave osv. billeder af Alisa viser jo ikke at hun har hængemave og slappe bryster, men det har hun. Dog også en sød pige som gjorde det godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 2. Juli Har været forbi Ammy og fik en rigtig god behandling hele vejen igennem, selvfølgelig sex med kondom. Hun har dog det som vi i mine unge dage kaldte " halvtag over pishuset" så ikke lige en kropsbygning som tænder mig vildt, men sød det var hun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg