Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi dette sted i sidste uge -  https://annoncelight.dk/showad/339817 en ny massør var kommet til - svensk/thai pige, fik ikke fat i hendes navn (sorry), men hun havde kun været der i nogle dage da jeg kom forbi.

Var usikker på hvad menu man kunne få - selvom hun spurgte hvad jeg ønskede, så jeg bedte bare om 1 times massage og sagde så må vi "se".

Her fik jeg så en konge massage - en virkelig dyb massage, hvor hun kravlede/gik og trykkede de rigtige steder med lidt pirring - ikke det vilde...da der var gået 30-35 min. gik forhandlingen i gang med ekstra og de første priser hun nævnte kunne jeg nok have købt en ejendom i byen for samme pris, men fik til sidst en fair københavner pris for FP. Nok været billigere hvis jeg havde sagt fra starten hvad jeg kom efter - så min egen fejl...hun ønskede penge med det samme - lidt turn-off at forlade briksen med halv fed på, men de har nok oplevede at folk ikke betaler. hun smuttede jeg jeg kunne høre der blev vasket den hele store undervognsvask og ind kom hun og klædte sig nøgen - ikke den vilde krop - lidt hænge mave og et par store bryster - sagde hun ikke måtte stoppe med massagen da den var god, og hun forsatte lidt med den, men blev hurtigt lavet om til BJ med hætte (fint for mig) og så fik hun en doggy - kan godt være hun har slapt maveskin - det indre ikke slap... det gik alt for hurtigt, så jeg stod på gaden igen præcis 60 min senere....

så sød pige/dame og virkelig god massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...