Juan 36 Skrevet 21. Maj, 2024 Er der mon nogle, der kan give en up-date på Gormsgade? Er det stadigvæk kinesiske piger? Møder man bare op uden tidsbestilling? Og hvad er åbningstiderne? Og hvordan er priserne nu? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bread Pitt 131 Skrevet 15. November Jeg gætter stedet er lukket der har ikke været ret meget fra den ellers så velberandet adresse på indre Nørrebro stedet har haft mange op og nedture har selv været der en del gange jeg tror jeg er gået igen 2/3 af gangene den sidste tredjedel har været ret Okay men nogenlunde tilsvarende piger men kun ramt en når man virkelig havde lyst til noget andet end en sød Thai Mit første besøg på adressen ligger tilbage et stykke efter årtusindskiftet og der var kvaliteten skulle ret fint havde fornemmelsen af at det var kinesisk studerende yngre piger der havde nogle vagter på stedet mødte en fantastisk sød pige på et par 20 år som var helt og aldeles uerfaren og knap nok vidste hvad vi skulle gøre hun må smilende og glad og blev ved gentagende besøg ekstremt liderlig og nærmest glæder sig til at man Kom igen Det er så det oplevelser der står alene i denne branche Men som man hele tiden higer efter 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg