Hop til indhold

Blonde Emma i Glostrup

Featured Replies

Skrevet

En tantramassør der udelukkende skal føle sig frem? Det lyder jo hot!

Jeg har desværre ingen erfaring med netop hende, men følger glædeligt med :wub:

Hvis du kan nå at ændre overskriften på tråden, vil det nok hjælpe lidt på alles forståelse :D ;)

Blinde_Emma.JPG

Skrevet
LystTilSM skrev, 1 time siden:

Ser at Blonde Emma tilbyder tantramassage  og er certificeret tantramasør

https://annoncelight.dk/showad/291085

er der nogen som har prøvet Emmas tantramassage og kan give en vurdering?

Der har for tiden været helt utroligt mange falske udbydere af tantramassage fra danske piger der viser sig ikke at være danske alligevel (eller vide noget om at de skulle være tantramassører). Du kan lige se et af eksemplerne fra for nylig:

Jeg siger ikke at det nødvendigvis er tilfældet med Emma, men jeg ser bare ret mange røde flag i annoncen.

Argent skrev, for 48 minutter siden:

En tantramassør der udelukkende skal føle sig frem? Det lyder jo hot!

Jeg har desværre ingen erfaring med netop hende, men følger glædeligt med :wub:

Der findes faktisk en blind massør i Hvidovre hvor man også kan få lingam, erotisk massage og terapeutisk spanking. Jeg har ikke været der endnu selvom jeg finder hendes annonce helt enormt fascinerende. Hende er jeg ret sikker på ikke er fake. Måske det også var noget for dig @Argent.

https://annoncelight.dk/showad/247748

Skrevet
Lauersen skrev, for 15 minutter siden:

Der findes faktisk en blind massør i Hvidovre hvor man også kan få lingam, erotisk massage og terapeutisk spanking. Jeg har ikke været der endnu selvom jeg finder hendes annonce helt enormt fascinerende. Hende er jeg ret sikker på ikke er fake. Måske det også var noget for dig @Argent.

https://annoncelight.dk/showad/247748

Tror lige min kæbe skal samles op fra gulvet før jeg begi'r mig afsted... Men hold da op, det ku' bestemt ha' interesse! :-o Tak!

Skrevet
Argent skrev, for 1 time siden:

Tror lige min kæbe skal samles op fra gulvet før jeg begi'r mig afsted... Men hold da op, det ku' bestemt ha' interesse! :-o Tak!

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad dine præferencer er, men du skal være klar over at hun ikke er bygget som den gængse tantra massør. Hun ser tæmmelig gammel ud og er pænt overvægtig. Så hvis du vil have lidt øjenguf sammen med tantraen, så ved du hvad du kan forvente nu. 

Skrevet
  • Author
LystTilSM skrev, den 21.5.2024 at 12:45:

Ser at Blonde Emma tilbyder tantramassage  og er certificeret tantramasør

https://annoncelight.dk/showad/291085

er der nogen som har prøvet Emmas tantramassage og kan give en vurdering?

Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen som har besøgt Blonde Emma og haft glæde af hendes tantramassage?

Skrevet

Jeg har besøgt Emma fire fem gange, men har ikke prøvet hendes tantra. Hun er milf/moden lækker kvinde, som er god at knalde med og leverer rigtig god service.

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Gentager mig selv

Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen som har besøgt Blonde Emma og haft glæde af hendes tantramassage?

Skrevet
Bartone skrev, den 25.5.2024 at 08:27:

Jeg har besøgt Emma fire fem gange, men har ikke prøvet hendes tantra. Hun er milf/moden lækker kvinde, som er god at knalde med og leverer rigtig god service.

Som dig. Nul Tantra, men god oplevelse som jeg gerne gentager.

Redigeret af Chancen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.