Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nu er det jo nemt nok at svine pigen til  - Jeg håber, der er andre har en anden oplevelse

Skrevet
Gråskæg42 skrev, for 3 timer siden:

Nu er det jo nemt nok at svine pigen til  - Jeg håber, der er andre har en anden oplevelse

og nemt at komme med en virkelig dumsmart bemærkning og en sviner , tag dig lidt sammen ok, hold e v t op med at drikke inden du skriver , du har jo ikke forstået 
hvorfor man er her og anmelder , men kommer bare med ubegavede og ligegyldige afsporinger

Skrevet
Gråskæg42 skrev, for 13 timer siden:

Din kommentar giver ingen mening. Du skal ikke irettesætte en bruger, der laver en anmeldelse, når han overholder reglerne. Hvis du mener at folk bryder reglerne - så kan du rapportere anmelders indlæg.

og til @godkendtsd næste gang du ser at nogle støjer, så lav en rapport i stedet for at rette på dem i tråden. Specielt hvis du gør det med det tonefald.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.