messier 1 Skrevet 11. Februar, 2014 Er der nogen der ved om lilje deluxe stadig er i branchen? hun var på romantica (Østerbro) men det er godt nok en del år siden, 4-5 år vel jeg tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Christian 701 0 Skrevet 11. Februar, 2014 Leder også efter henne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest foxx221 Skrevet 28. Februar, 2014 Er der nogen der ved om lilje deluxe stadig er i branchen? hun var på romantica (Østerbro) men det er godt nok en del år siden, 4-5 år vel jeg tro. nej mig bekendt har hun ikke været aktivi i de som du selv skriver sidste 4-5 år hverken som stripper på klinik ej heller har hun lavet live shows på nettet jeg tror at det gav for meget negativ respons at hun åbent og ærligt stod frem og fortalte hvad hun lavede og måske var det heller ikke foreneligt med familie livet men alligevel ærgeligt at hun stoppede jeg besøgte hende nogen gange da hun arbejde hos eventyrpigerne ved Sorø og havde det dejligt i hendes selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 28. Februar, 2014 (edited) Hende er vi mange der savner, hun var også hos Herningbabes, men hun er stoppet og videre i sit liv... Redigeret 28. Februar, 2014 af Ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg