Hop til indhold

lilje deluxe

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved om lilje deluxe stadig er i branchen? hun var på romantica (Østerbro) men det er godt nok en del år siden, 4-5 år vel jeg tro.

• 3 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der ved om lilje deluxe stadig er i branchen? hun var på romantica (Østerbro) men det er godt nok en del år siden, 4-5 år vel jeg tro.

nej mig bekendt har hun ikke været aktivi i de som du selv skriver sidste 4-5 år hverken som stripper på klinik ej  heller

har hun lavet live shows på nettet jeg tror at det gav for meget negativ respons at hun åbent og ærligt stod frem og fortalte hvad hun lavede og måske var det heller ikke foreneligt med familie livet men alligevel ærgeligt at hun stoppede jeg besøgte hende nogen gange da

hun arbejde hos eventyrpigerne ved Sorø og havde det dejligt i hendes selskab

Skrevet

Hende er vi mange der savner, hun var også hos Herningbabes, men hun er stoppet og videre i sit liv...

Redigeret af Ratata

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.