Hop til indhold

Blow+sex i bil - Tigermissen00 fra AL

Featured Replies

Skrevet

Glædelig bagpinse jer andre lummerhoveder

https://annoncelight.dk/showad/397515

Spontan aftale i lørdags morgen, skrev og efterspurgte en gang blow omkring Roskilde et par timer efter. Nem at lave aftale med og dejlig informativ over SMS. Der var en hundelufter det sted vi havde aftalt ved ankomst, så vi måtte lige vente et par minutter, inden hun kom og jeg smuttede over i hendes bil. Flot og sød kvinde, som hun selv skriver nyder hun at tungekysse og er dejlig berøringsvenlig :P Efter hun havde haft kalorius i munden et par minutter, blev jeg nød til at pænt spørge om jeg også kunne nå at kneppe hende, hvilket hun selvfølgelig var frisk på. På med gummi, hende øverst til at starte med og jeg afsluttede imellem hendes ben, med et fast greb om hendes bryst og balle :P Lidt hyggesnak, aftørring og så var jeg ellers på vej ud i Pinsesolen igen. 

Hun kan helt klart anbefales, sød og oprigtig kvinde, ingen tvivl om at hun selv nyder hendes bibeskæftigelse :) Annoncen bliver vidst taget ned når hun ikke er aktiv, men jeg synes at jeg ser den 1-2 x ugentligt, så der bør være mulighed for at fange hende. 

Skrevet

Tak for anbefalingen, hun må prøves :)

Skrevet

Tak @Tempur90 for et godt tips.

Jeg har netop mødt denne fantastiske kvinde blot en time efter første sms.

Hun er levende, lækker, ægte, nede på jorden og hun kan sit kram.

Gentagelsesfaktoren er helt i top :wub:

~~Hunt

Skrevet

Jeg har også mødes med hende, super fræk kvinde meget flotte bryster og lækker krop. Hurtig til at svare og fik en aftale på plads indenfor 1,5 time. 

besøger hende helt sikkert igen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.