Hop til indhold

Sanne, Tantra - på alle måder fake

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/402078

Hvis nu I håber på en dansk, eller bare semi-dansk kvinde (eller blot hende på billederne), så hold jer langt væk :(

Jeg tænkte at nu måtte det være tid til at opleve en "ægte" tantramassage med en dansk pige....så efter at have nærlæst teksten tænkte jeg  "Sanne" virkede reel, hun var ordblind og derfor lidt fejl hist og her....men alligevel, det virkede ægte.

Hurtig sms korrespondance og mig ud af døren, alt er godt :D

Nu skal det siges jeg bor 50 min. fra Hvidovre, så på vejen skrev jeg lige et par beskeder (af bitter erfaring) om hun nu virkelig var dansk da det var alt afgørende for mig.
Det var hun så ikke, kun "halvt dansk", spansk/dansk var hendes svar. Jeg spurgte så om hun talte dansk og skrev at alt andet var en dealbreaker, det bekræftede hun....så alt igen, alt godt :)

Da jeg så når frem forlader en dansk mand og en afrikansk kvinde lejligheden samtidig med jeg skal til at banke på (der burde jeg nok være vendt om), men jeg kommer ind og gæt engang...tror I kvinden derinde taler dansk, er halvt spansk/dansk.....?? Hell no....en lille østeuropæisk pige (ganske køn skal dog siges), men på ingen måde bare 1% skandinavisk :(

Så jeg takker pænt nej og smutter igen....hun virkede som om det var oplevet før....så mon ikke det er den danske fyr der forlod lejligheden da jeg kom, der styrer hendes tlf.

For fuck sake hvor er jeg træt af det pis....ville ønske flere ville vende om når profilen er fake, så slipper man forhåbentlig for det her "går den så går den"!!!

Redigeret af Ulle

Skrevet

Jeg ved godt det ikke hjælper nu, men havde du søgt på nummeret ville du være advaret, og hun har også været oppe og vende tidligere, under et andet nummer.

Flot at du vendte om, det er nok det eneste der vil hjælpe på den lange bane.

Skrevet

Skønt at se nogle kan vende rundt. Men med konstant nye profiler og annoncer fra slænget bag SANNE, KAMILLA og flere 'danske tantra navne', der bruger samme annoncetekst og danske flag i annoncen for at indikere (lyve!), at de skulle være danske, er der flere kunder, der ikke vender rundt. 

Tror Sanne alene har 50 anmeldelser. Mere tydeligt snyd kan det næppe blive.

Nu hedder (en af) profilerne JYLLAND62 

Nok et spørgsmål om tid, før Sanne og Kamilla bliver til Karina og Stina (Stina EER vist brugt) 

https://annoncelight.dk/profile/Jylland62

Skrevet

Det er ærgerligt at det hele er fake, for det lyder da som en konge behandling man kun kan blive fristet af.

Har nogen af jer kendskab til en "ægte" lækker pige der tilbyder noget tilsvarende? Om hun er dansk eller udenlandsk gør ikke mig nogen forskel.

Anbefalinger modtages med glæde:)

Skrevet
FKK4Ever skrev, for 6 minutter siden:

Har nogen af jer kendskab til en "ægte" lækker pige der tilbyder noget tilsvarende?

Må jeg ikke foreslå dig at du laver en ny tråd med din efterlysning?

Således at denne tråd til stadig omhandler "Sanne Tantra"

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg fik så ikke vendt om da hun "umiddelbart" virkede reel nok og fik ikke søgt. Men tantra behandling ville jeg langt fra kalde det. Hendes "massage" kan vidst bedst klassificeres som en gang thai"massage", altså den slags man får før sex, og så en hurtig gang sex og en spiller til afslutning. Fortryder det sq, men så blev man da det klogere.

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
JustAnotherMan skrev, den 2.6.2024 at 21:32:

Jeg fik så ikke vendt om da hun "umiddelbart" virkede reel nok og fik ikke søgt. Men tantra behandling ville jeg langt fra kalde det. Hendes "massage" kan vidst bedst klassificeres som en gang thai"massage", altså den slags man får før sex, og så en hurtig gang sex og en spiller til afslutning. Fortryder det sq, men så blev man da det klogere.

Og præcis derfor fortsætter de annoncer, for der er såååå mange der tænker "nå nu er jeg her, pikken er klar, så fuck det"....har selv gjort det, det er så ustyrligt dumt :D :D
Bare det at annoncen stadig er aktiv beviser jo at dette indlæg ikke hjælper en skid :D

Redigeret af Ulle

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.