Hop til indhold

Mina - Aarhus halv dansk/halv araber

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/402784

Nogle der har erfaringer med hende her? Jeg har skrevet med hende, og prøvede at lave en aftale, spurgte ind til de forskellige ting, fordi de ikke står i annoncen. Så får jeg dette svar “Nej desværre det her tager for lang tid”, og vil derefter have et billede, men ikke lave en aftale? 
Jeg kan ikke vurdér hende, men service 0/5, kommunikation 0/5

Skrevet

Jeg er også nysgerrig. Enten står hun selv for kommunikationen og magter ikke at snakke med kunder, eller så er det bare en scam

Skrevet

Må jeg spørge, hvad fascination er ved den annonce, hun har ikke billeder, og nævner ikke rigtig ydelser eller priser? 

Skrevet
½angel skrev, for 26 minutter siden:

Må jeg spørge, hvad fascination er ved den annonce, hun har ikke billeder, og nævner ikke rigtig ydelser eller priser? 

Jeg fandt den annonce også interessant. Først og fremmest må det nok være hvordan sproget er formuleret i teksten, pigens alder, højde, nationalitet/etnicitet osv. som fangede min opmærksomhed.

Hvis man indtaster hendes tlf i en chat på whatsapp, har hun et profilbillede der, så mit indtryk er at det er den person man møder, som beskrevet i annoncen. 

Men ja den er svært.

Skrevet

Profil oprettet: 20/05 2024

Mon ikke hun har andet at lave (job, studier) eller kun svarer konkret, kort, klar besked ift bookning? Pigerne siger jo selv, at de får hundredevis af for lange beskeder, stønnere, dickpics, trusler, tidsspildere, uklare beskeder, beskeder af 15 omgange med nyt spørgsmål i hver beskeder....

Jeg fik svar indenfor 30 min med pris på det forespurgte efter retursvar med foto.

Når profilen er mere end 24 timer gammel, kan det være, du har reel held mee at få erfaringer fra besøg. 

Har du checket tlfnr fra 180? 

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, for 9 timer siden:

Profil oprettet: 20/05 2024

Mon ikke hun har andet at lave (job, studier) eller kun svarer konkret, kort, klar besked ift bookning? Pigerne siger jo selv, at de får hundredevis af for lange beskeder, stønnere, dickpics, trusler, tidsspildere, uklare beskeder, beskeder af 15 omgange med nyt spørgsmål i hver beskeder....

Jeg fik svar indenfor 30 min med pris på det forespurgte efter retursvar med foto.

Når profilen er mere end 24 timer gammel, kan det være, du har reel held mee at få erfaringer fra besøg. 

Har du checket tlfnr fra 180? 

Jeg har skrevet med hende, kort og konkret. Jeg får svar, som “hvad vil du?” “Send et billede af dig” også vil hun have, at man tilsender et billede, men hun vil ikke sende et retur. Den annonce skriger af fusk.

Skrevet

Det er da muligt ja, man skal altid gardere sig 4000000 gange og på alle måder. Ved bare en del kunder tidsspilder og ikke kan forfatte en simpel, klar, høflig sms. 

Lyca mobile nr (endnu et rødt flag) 

Afventer svar på nye kontrolspørgsmål for at se om hun/han/de hopper i med begge ben.

(Men naturligvis er chancen for erfaring, dvs besøg og anmeldelse inden der er gået 24 timer efter profiloprettelse ekstremt lille)

Skrevet
½angel skrev, for 14 timer siden:

Araber. Ung. Dansk. Sjældenhed. Derudover teksten. Og ja, svindlere ved udemærket, hvad de skal skrive, evt vise og hvad, der straks antænder mandlige sexkunder, så de parkerer hjernen :D

Pt tænkere 'araberen' over mit tilbud. 7000 kontant, hvis hun kommer ned på hotel i århus midtby. Hun vil ha 10000 med straks overførsel. Har sagt halvdelen, hvis hun sender mobilepay nummer eller dansk bank konto B):D

Skrevet

Profilen brugte tidligere Skype. Men ikke samme Skype ID efter en måned.

Fuldstændig samme profil tekst. Jeg mener dog ikke at det med araber stod der. Og forleden stod der latina og ikke araber.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.