Hop til indhold

Trans&woman ved videbæk

Featured Replies

Skrevet

Jeg ville udleve en fantasi jeg har og valget faldt på de to i denne annonce. https://annoncelight.dk/showad/402467 jeg havde regnet med at kvinden skulle kneppes godt og grundig i begge huller, det gik også fint til at starte med, selvom jeg var blevet lovet en 17cm pik, det var den så ikke, men Max 12cm, da jeg kneppede løs i den rimelig tykke kvinde, skulle den anden tage hende bagi, da hendes ellers ikke særlig store udstyr ikke kunne komme ind, så blev det min tur til at prøve kvinden bagi, på trods af masser af glidecreme lykkedes mit forehavende ikke, så jeg endte faktisk med at kneppe transen godt og grundig bagi, billeder er på på ingen måde retvisende og den service der bliver lovet kan de overhovedet ikke overholde, så det var sidste gang jeg prøver det setup og de to.

så er der en derude der er klar til en trekant med mig og en kvinde, der er klar til at få fyldt begge huller, så skriv gerne.

Skrevet

Øv for en oplevelse, konceptet lyder ellers rigtig frækt 

hvad kostede fuser turen 

Skrevet

@dfreak tak for din beretning om et ufuldendt møde. Min erfaring er, at et aktivt, nysgerrigt og fordomsfrit liv i denne verden af købesex kommer der uforvarende nogle sære og skæve oplevelser ud af. De har, på en særlig måde, også deres berettigelse som noget man vender tilbage til i tanken, som nu hvor jeg læser din historie og mindes en besynderlig episode med en pige jeg havde samlet op på gaden i Århus (dengang det var muligt). Hun var vist ikke en af de faste og vi endte et sted, der tidligere havde været skole, men nu mest kursussted for kommunen. Altså i gården, på en af disse kombi træbænke og bord i ét. Temmelig ukomfortabelt for hende, da hun lagde sig på ryggen og jeg skulle forsøge at kneppe hende liggende der. Gik næsten, men kom ikke rigtig indenbords da hun pludselig måtte rykke sig for at ligge mere komfortabelt og derefter, som ved et trylleslag kunne jeg på ingen måde komme ind i hende. Vi prøvede en masse forskelligt og at jeg slikkede hende for at give noget væde, men intet ville lykkes. Så spurgte hun, "er du meget stor" - hvilket jeg synes var det mærkeligste spørgsmål, eftersom hun havde slikket og suttet mig helt stiv, inden hun lagde sig tilbage på bordpladen.
Skulle man så acceptere hendes teori og gå med på den, eller insistere på at der var noget ved hende som ikke fungerede?

For at slutte historien, så var den ikke for stor til at komme i munden på hende - og tak for at hun trods alt gik med til det, for jeg fik en fornemmelse af at hun vist var så ny i faget at hun nok slet ikke brød sig om det, da det først kom til konkret handling. Det er jo så medaljens bagside

Redigeret af Hedonis

Skrevet
  • Author
Comp skrev, for 15 timer siden:

Øv for en oplevelse, konceptet lyder ellers rigtig frækt 

hvad kostede fuser turen 

Turen kostede 3000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.