Signor Cuoco 1876 Skrevet 19. Maj Jeg har været 62 i flere år - og mine favorit-GPs har samtidig været 29 eller 35 i lige så mange år...:). Sex konserverer tydeligvis. Meget sex konserverer meget. Så vi holder os godt. Vel fordi vi har det godt. 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyLife! 54 Skrevet 19. Maj Præcis! Godt - men ikke FOR godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 19. Maj (edited) Signor Cuoco skrev, 1 time siden: Så vi holder os godt. Åhja ... Som jeg lige skrev i en anden tråd, så er det egentlig utroligt at vi kan blive ved så forholdsvis højt op i årene ... Undrer mig over hvad naturens mening har været med dét ,,, Vi kan jo få børn, i vores alder ... Og jeg ved fra min omgangskreds, at det ikke bare er en teoretisk mulighed ... Tror kontakten med de søde kvinder gør eet eller andet ... Ubevidst tror vi stadig, at vi skal holde dampen oppe, når vi har været sammen med een af pigerne ... Vi forbereder os ubevidst på muligheden, så at sige ... instinkterne véd jo ikke der er noget der hedder prævention ... Og så er der ikke rigtig råd til at trække sig for meget tilbage til alders-afsondrethed ... Redigeret 19. Maj af sneræven 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 683 Skrevet 19. Maj Undrer mig over hvad naturens mening har været med dét ,, I naturen var du for længe siden blevet nakket af en yngre og stærkere rival. Kun fordi vi er så civiliserede som mennesker, så fik du lov til at leve så længe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 19. Maj anmelder skrev, for 1 minut siden: Undrer mig over hvad naturens mening har været med dét ,, I naturen var du for længe siden blevet nakket af en yngre og stærkere rival. Kun fordi vi er så civiliserede som mennesker, så fik du lov til at leve så længe Ja .. eller de yngre og stærkere rivaler havde alle nakket hinanden - og så var der kun mig tilbage ... Selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 371 Skrevet 19. Maj sneræven skrev, for 16 minutter siden: Ja .. eller de yngre og stærkere rivaler havde alle nakket hinanden - og så var der kun mig tilbage ... Selv ja du har gemt dig i busken og nu er der frit valg hos alle damerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 19. Maj Signor Cuoco skrev, for 1 time siden: og mine favorit-GPs har samtidig været 29 eller 35 i lige så mange år...:). Of course, forever young……. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 19. Maj Enten bliver vi gamle typer sunde og stærke af at dyrke meget sex-eller også dyrker vi meget sex, fordi vi er sunde og stærke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 19. Maj har lagt mærke til at der er flere og flere gpere der faktisk angiver deres rigtige alder ! måske de har indset at deres kunder elsker dem alligevel hehe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 20. Maj Alder eller ikke alder, nu til dags er det jo bare et tal og kommer det til samværd med de skønne kvinder er alder jo oftes heldigvis heller ikke et issue. Bevares der har da været en der dømte mig ude inden mødet - så kan du lære at være ærlig, men men livet går jo videre, og husk så, at det jo er hende der gik glip af dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 20. Maj Ja man kan bilde sig meget ind når man betaler for det. nok nogle der får et chok når de prøver på piger uden for denne verden. måske nogle trænger til et realitets tjek. inden det stiger dem til hoved, både det ene og det andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 20. Maj Ganske vist er alder et tal, men det er et tal, der ofte repræsenterer nogle problemer og begrænsninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildMedThai 87 Skrevet 20. Maj Mook skrev, for 20 timer siden: Of course, forever young……. ja Mook det er du i den grad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 20. Maj (edited) VildMedThai skrev, for 19 minutter siden: ja Mook det er du i den grad Tak og i lige måde Da jeg så dig første gang, tænkte jeg bare WOW - du holder dig lækker og i god form Redigeret 20. Maj af Mook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 20. Maj Mook skrev, for 25 minutter siden: Da jeg så dig første gang, tænkte jeg bare WOW - du holder dig lækker og i god form Men Mook dog ... Ka' du slet ikk' li' "Dad Bod's" ... ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildMedThai 87 Skrevet 20. Maj Mook skrev, for 24 minutter siden: Tak og i lige måde Da jeg så dig første gang, tænkte jeg bare WOW - du holder dig lækker og i god form Tak Mook det fik du vist lige vækket en Jeg er vild fascineret af din smukke krop når jeg ser dig, du er meget lækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 20. Maj sneræven skrev, for 3 minutter siden: Men Mook dog ... Ka' du slet ikk' li' "Dad Bod's" ... ? Og hvad havde du lige forventet hun skulle svare på det Et vildt gæt er hun svare jo selvfølgelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 20. Maj sneræven skrev, for 5 minutter siden: Men Mook dog ... Ka' du slet ikk' li' "Dad Bod's" ... ? Jo da jeg er til all daddies - så længe vi blev tændt på hinanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 20. Maj VildMedThai skrev, for 6 minutter siden: Tak Mook det fik du vist lige vækket en Jeg er vild fascineret af din smukke krop når jeg ser dig, du er meget lækker Det er det samme her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 20. Maj Larschristian skrev, for 3 minutter siden: Og hvad havde du lige forventet hun skulle svare på det Et vildt gæt er hun svare jo selvfølgelig. Mod mangel på humoristisk sans kæmper selv guderne forgæves ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 20. Maj sneræven skrev, for 2 minutter siden: Mod mangel på humoristisk sans kæmper selv guderne forgæves ... Nej jeg ser udemærket det komiske i det du skrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 20. Maj Larschristian skrev, for 1 minut siden: Nej jeg ser udemærket det komiske i det du skrev. Næppe ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 20. Maj (edited) sneræven skrev, for 3 minutter siden: Næppe ... Jo da det var hylede morsomt det du skrev Og det Aller mest sjove var vi alle kendte svaret. Redigeret 20. Maj af Larschristian Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg