Hop til indhold

Sexet, god og meget sikker sex??

Featured Replies

Skrevet

Hej - jeg vil sgu gerne have lidt på den dumme men det skal være total safe, så ikke noget med OWO eller tingekysse eller slikke fisse eller noget - hvem kan gove en total fræk oplevelse hvor man ikke kysser, blowjob er med kondom osv osv - det kan de jo allesammen, men mere hvem ger der som er megalækker og god hvor også hin kører meget safe - så risikoen for STD kommer ned omkring 0.

sådan en Om Jackie Brown er interessant, men hendes STD risiko er sikkert lav - men med al den GFE hun tilbyder er den nok ikke den allerlaveste (bestemt ikke for at hænge hende ud, bare lige som et eksempel; kunne være mega fristet tol at besøge hende, men min risikoaversion gør nok at jeg sorterer hende fra… desværre )

Skrevet
Fedtøre skrev, for 10 timer siden:

Tror du skal overveje at blive hjemme.

...og du skal overveje at hjælpe trådstarter eller lade være med at kommentere - eller taget det i PM. Det var din 3 advarsel på ½ år, så du får lige en skrivepause.

Skrevet
Jakoblaursen skrev, for 18 timer siden:

hvor også hin kører meget safe - så risikoen for STD kommer ned omkring 0

Generelt: tag på et af de etablerede danske bordeller. De kører safe og tidligere undersøgelse (godt nok for mange år siden) viste, at forekomsten af std var lavere blandt de arbejdende end i befolkningen i gennemsnit.

Pga. politikken er de nødt til at blive gode til det i super safe mode, for ellers kom kunderne ikke igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.