Hop til indhold

Total Intetsigende oplevelse i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hold jer Langt væk !!

https://annoncelight.dk/showad/402183

Jeg ved stadig ikke hvad ord jeg skal bruge , om denne oplevelse ! 

Intetsigende , Helt Som i Helt uden indlevelse, jeg er helt Tom for ord ! 

Det er heller ikke pigen på annoncen , skal dog siges at hende der modtager er en pæn pige , derfor faldt jeg i med begge ben . Det bære præg af at det ikke er pigen du skriver med , hun aner intet om det aftalte ..  

Den mest fatale, og skuffende tur som jeg  nogensinde har taget !!

Jeg tror man får mere glæde af at donere pengene til en person som havde brug for dem . Istedet for at spilde penge og tid på det her ..

Skrevet
EddieM skrev, for 32 minutter siden:

Hold jer Langt væk !!

https://annoncelight.dk/showad/402183

Jeg ved stadig ikke hvad ord jeg skal bruge , om denne oplevelse ! 

Intetsigende , Helt Som i Helt uden indlevelse, jeg er helt Tom for ord ! 

Det er heller ikke pigen på annoncen , skal dog siges at hende der modtager er en pæn pige , derfor faldt jeg i med begge ben . Det bære præg af at det ikke er pigen du skriver med , hun aner intet om det aftalte ..  

Den mest fatale, og skuffende tur som jeg  nogensinde har taget !!

Jeg tror man får mere glæde af at donere pengene til en person som havde brug for dem . Istedet for at spilde penge og tid på det her ..

Tænkte det nok, havde bemærket hende .. men tak for at oplyse os andre ..

Skrevet

Besøgte hende i Århus (må være hende) kaldte sig Helena. Annoncen forsvandt så kunne ikke advarer om hende.

Hun kunne der hele også da jeg snakkede med hende i lejligheden. Men massage blev til lidt klap på ryggen og gik det ellers ud på at undgå fysisk kontakt.

Skrevet
  • Author
green skrev, for 4 timer siden:

Besøgte hende i Århus (må være hende) kaldte sig Helena. Annoncen forsvandt så kunne ikke advarer om hende.

Hun kunne der hele også da jeg snakkede med hende i lejligheden. Men massage blev til lidt klap på ryggen og gik det ellers ud på at undgå fysisk kontakt.

Det er lige den Rigtig beskrivelse , og alt hvad der var aftalt med i prisen  pr, sms , vidste hun ikke noget om !!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.