Hop til indhold

TANTRA MASSAGE & SEX ALL INCLUSIVE MASSAGE

Featured Replies

Skrevet

Nogen erfaringer med denne skønhed? 

jeg syntes at jeg har set billederne før, men annoncen er kun et par uger gammel. Det betyder nogle gange hold dig væk  

All inclusive tantra 

Skrevet
elcon71 skrev, for 43 minutter siden:

jeg syntes at jeg har set billederne før, men annoncen er kun et par uger gammel. Det betyder nogle gange hold dig væk  

All inclusive tantra 

Det er ikke ret længe siden, jeg spurgte til hende https://www.eroguide.dk/forum/topic/183683-sara19-århus/?tab=comments#comment-1609211

Men hun har skiftet annonce siden https://annoncelight.dk/showad/401942

Skrevet
elcon71 skrev, for 2 timer siden:

All inclusive tantra 

Jeg har besøgt hende for en del tid siden og hun er helt fremragende og alle pengene værd hvis du er vild med:

- falske billeder 

- Elendig massage, hvor den største del af tiden bliver brugt på let oliepjask på nederste del af dine ben.

- ikke nybarberet, men meget gamle stubbe på fisse og ben ( lidt som korn 80 sandpapir)

- snyd med tiden

-Et håndjob så dårligt at jeg kunne have klaret det bedre selv om jeg havde fået amputeret begge arme.

Håber du får en god tur.

Redigeret af pennywise
Stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.