Hop til indhold

Ung Latina i Århus - anyone?

Featured Replies

Skrevet

Smed hende også en mail her i dag med en forespørgsel på prisen for en time med lidt af det hele.

3.500,- var svaret - Behøver jeg at nævne, at jeg omgående droppede projektet? :)

Vh. Sidespringeren

Skrevet

Hun er IKKE latina, men sort.. Men, ville have 2000kr, for en time, med anal og lidt af det hele...Men det der gjorde jeg sprang fra var at hun ikke vil sende et tydelig billede....

B

Skrevet

Nu ved jeg ikke hvad du definerer som latina, men de kan bestemt også godt være "sorte". Det vil jeg dog ikke kalde hende her, hun er chokolade brun ;)

Jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten, men hendes billeder er ægte, da jeg kender hende fra en anden sammenhæng.

Skrevet
  • Author

Hvordan kender du hende?? Er hun reel??vil ikke hustles for mine penge :-)

Skrevet

Jeg hørte hende også om prisen for en omgang i en time med anal... Men jeg fik at vide at det var 1100 uden anal og 1800 med anal... en halv time senere var prisen lige pludselig 1800 for en halv time med anal... Så ville jeg ikke mere, ville ikke hustles og jeg ville heller ikke prutte om prisen. Men ja hun virkede enormt fræk...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.