Hop til indhold
Pallemand

Ung Latina i Århus - anyone?

Recommended Posts

Smed hende også en mail her i dag med en forespørgsel på prisen for en time med lidt af det hele.

 

3.500,- var svaret - Behøver jeg at nævne, at jeg omgående droppede projektet? :)

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er IKKE latina, men sort.. Men, ville have 2000kr, for en time, med anal og lidt af det hele...Men det der gjorde jeg sprang fra var at hun ikke vil sende et tydelig billede....

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvad du definerer som latina, men de kan bestemt også godt være "sorte". Det vil jeg dog ikke kalde hende her, hun er chokolade brun ;)

 

Jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten, men hendes billeder er ægte, da jeg kender hende fra en anden sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hørte hende også om prisen for en omgang i en time med anal... Men jeg fik at vide at det var 1100 uden anal og 1800 med anal... en halv time senere var prisen lige pludselig 1800 for en halv time med anal... Så ville jeg ikke mere, ville ikke hustles og jeg ville heller ikke prutte om prisen. Men ja hun virkede enormt fræk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...