Hop til indhold

Lækker Chloe -Erotic Massage- Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu  besøgt Chloe og det er uden tvivl pigen vist på billederne i annoncen. 
Chloe er virkelig smuk. Hun har en dejlig flot og slank naturlig krop, så jeg blev hurtigt tændt med hende. Yderligere har hun en dejlig solbrun kulør i kroppen.
Chloe er rolig, åben, med en stort smil og virkelig service-minded. Hun taler engelsk flydende. Alt var fint og rent, med skøn olie og afslappende musik.

Jeg fik B2B med Lingam massage, mutual touch og BJ med condom- virkelig lækkert. Chloe har flotte naturlige bryster og dejlig glat og fast krop. Hun virker til at nyde at blive nusset og bliver også tændt. Chloe er meget sensuel og hendes Lingam massage er virkelig godt -jeg fik en meget intens udløsning.

Det var alle pengene værd, tiden med Chloe forsvinder desværre for hurtigt.

https://annoncelight.dk/showad/402554

https://annoncelight.dk/profile/Chloeee

Skrevet

Hun ser da dejlig ud! Nogen ide om hun nogensinde kommer til København?

Skrevet
  • Author

Da jeg besøgte hende var mutual touch med i prisen- intim berøring til vis grad.

Jeg har ellers ikke prøvet oral til hende- så det kan jeg ikke svare.

Skrevet

Le courvoisier skrev, for 15 minutter siden:

Da jeg besøgte hende var mutual touch med i prisen- intim berøring til vis grad.

ok, i hvilken grad?

• 2 weeks later...
Skrevet
Le courvoisier skrev, den 18.5.2024 at 21:10:

Jeg besøgte hende forrige weekend på Randersvej i Århus.

Vanvittig flot og velskåren kvinde, sød og snakkesagelig. Fint nyt sted med en virkelig dårlig mega blød seng.

Hvis jeg skal kigge på det erotiske i det, så er det sandsynligvis den dårligste erotiske massage jeg har oplevet. Det var hverken massage eller erotisk. Jeg håber at det skyldtes at hun havde en dårlig dag, så hun bare ville have det overstået og at  I andre får en bedre tur.

Det kan bedst beskrives som lidt og meget blide berøringer af ryg og og ben. Da jeg skulle vende mig, gik hun direkte til at hive så meget i banditten at jeg er sikker på den var blevet 8-10 cm længere end normalt. Da der var kommet lidt blod i svulmelegemet, på med gummi og så gik hun til fransk og jeg gav fransk til hende i en 69. (jeg skulle være meget forsigtig, sagde hun).

Det var overordnet så kedeligt og uinspirerende. Forventede ikke hverken Nuru eller Tantra, men forventede måske lidt kælen omkring de ædlere dele i den proklamerede erotiske massage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.