Hop til indhold

Anbefaling til kort stop I Bangkok

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg skal på en tur til Sydøstasien her snart og flyver via Bangkok lufthavn. Som det ser ud har jeg et stop på 7-8 timer som jeg tænkte måske skulle bruges på lidt gode dame oplevelser hvortil jeg skal bruge nogle råd. 
Jeg ankommer tidligt morgen og overvejede at booke et hotelværelse i eller lige ved siden af lufthavnen så jeg kunne få besøg på værelset. Nogen der har nogle forslag til et hotel. Kan se der er et Novotel inde i lufthavnen, kan man tilgå det hotel udefra? 
Hvordan kommer jeg lettest i kontakt med en Thaipige inden jeg kommer derud så hun er klar til at komme og besøge mig. Nogen gode hjemmesider hvor jeg kan være inkognito til at starte med men når jeg har direkte kontakt behøver jeg ikke være  inkognito mere. 

Hvis jeg ikke booker er værelse, er der så nogle gode steder tæt på der kan anbefales til et hurtigt besøg? 

Skrevet

Hey Magicstick.

Det er 100% ThaiFriendly du skal bruge. Det koster at have premium, men du kan nøjes med at købe en måned til hvad end det nu koster. Thaifriend(dot)com. Når du ankommer tidlig morgen og har 7-8 timer så ankommer du også før de fleste soapy massages åbner, men der er enkelte du kan besøge som vidst åbner allerede klokken 10/11 om formiddagen.

Jeg ville sætte min lid til ThaiFriendly hvis jeg var dig.

Skrevet
Themagicstick skrev, for 2 timer siden:

Som det ser ud har jeg et stop på 7-8 timer som jeg tænkte måske skulle bruges på lidt gode dame oplevelser hvortil jeg skal bruge nogle råd. 

Inden du kommer ud af lufthavnen, finder dit hotel, får dig indrettet, pigen til at komme og komme tilbage igen til lufthavnen og igennem security (den tur med de lange køer, kan du evt. spare ved at blive i transit) i god tid - så er det meste af tiden gået - især når du ikke er kendt med forholdene - og du er måske også for træt efter den lange rejse til lidt sjov - så jeg vil anbefalde dig at spare dine penge og dit besvær og istedetfor bruge dem på nogle gode oplevelser, der hvor du nu kommer frem - evt. kan du jo også bare tage på en thaimassagklinik hjemmefra og få rystet bollerne lidt ;-)

Sidste år boede jeg en uges tid i Bangkok på et mellemstop - og det kan man sagtens bruge, inden man rigtig lærer stederne at kende og finde rundt i byen - og så må man regne med at prisniveauet er noget højere i Bangkok end i Pattaya, hvor serviceniveauet er højere og du kan ofte få LongTime til samme pris som ShortTime i Bangkok - desuden har de i Pattaya mange GentsClub, hvor du på forhånd kan snakke og hygge lidt med pigerne og enkelte dage få lidt godt at spise.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Troede ellers jeg havde set det meste, men idag så jeg sådan en lidt overmoden kvinde uden at være indtørret og stadig med en god timeglasfigur - ja, hun så da meget sød ud - og da jeg kom forbi anden gang i andet ærinde - havde hun sådan lige hevet gajolerne op af kjolen.

Der stod også en - endnu ældre - og hun var malet, sådan med læberne rigtig accentueret og ellers godt med krigsmaling - jeg ved ikke lige hvad hun sagde til mig, men det lød lidt ligesom jeg godt kunne få lov at komme i hende - hun trængte sgu også til noget vitaminindskud, så hun bedre kunne tage imod de unge virile fyre på en-cylindret motorcykel, der plejer at drøne rundt og checke varerne ud til de ikke kan stå imod længere og er parate til at hoppe på hvad som helst.

Har ellers været på Tinder, fordi jeg troede jeg kunne træffe lidt piger, der sådan mere gjorde det for sjov - hold nu kæft, hvor blev det dyrt, da hun snakkede godt for sin syge moster og sit lille barn og er endt med at pigen måtte på hospitalet, fordi hun ikke havde haft sex i lang tid og havde fået en betændelse - så kan man jo se, hvordan det går, hvis man ikke dyrker sex et par gange om dagen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.