Hop til indhold

Annoncelight ! Hvornår kan man kontakte GP ?

Featured Replies

Skrevet

Når jeg laver en søgning på AL, kommer der en del annoncer op med det jeg søger på !  Når man så klikker på profien, kan annoncen vises som "tidligere annoncer" - og ikke "aktive annoncer". Lader man være med at kontakte,  hvis annoncen ikke er "aktiv" ? - og pigen måske vil have lidt fred ?

Har lidt svært ved at navigere i det ! Specielt synes jeg det er lidt mærkeligt, at annoncer der ikke er aktive, stadig vises på AL !

Man kan jo selvfølgelig bare prøve at kontakte, men vi vil jo alle have lidt privatliv en gang imellem.   

Skrevet

Jeg kan kun svare for mig selv, men jeg glemmer altså at aktivere min annonce :lol:

Skrevet

Jeg er ret sikker på, at den mail / mobiltelefon en GP bruger til arbejde ikke er den hun bruger i sin fritid.

Så det eneste der sker, er at man ikke får et svar, før pigen er på banen igen.

Skrevet

OK - så er det nok derfor at nogen GP aldrig svarer tilbage på en ( høflig) forespørgsel. De er simpelthen ikke "på, " selvom annoncen står på siden.

Troede egentlig at pigerne selv de/aktiverede deres annoncer - men de timer åbenbart bare ud, men mindre de bliver aktiveret igen

Beklager spørgsmålene, men skal lige finde ud af setuppet

Skrevet

På AL er annoncen aktiv til midnat, derefter skal man aktivere den igen. Det er smart, på den måde ser du kun dagsaktuelle annoncer på på forsiden. Det er først, hvis du bruger søgefunktionen, at ældre annoncer dukker op. Måske er pigen aktiv den dag, men har bare glemt at aktivere, måske er hun ikke aktiv den dag. Medmindre der står noget andet i annoncen, skader det ikke at skrive til pigen.

Skrevet
Liv skrev, for 15 timer siden:

På AL er annoncen aktiv til midnat, derefter skal man aktivere den igen. Det er smart, på den måde ser du kun dagsaktuelle annoncer på på forsiden. Det er først, hvis du bruger søgefunktionen, at ældre annoncer dukker op. Måske er pigen aktiv den dag, men har bare glemt at aktivere, måske er hun ikke aktiv den dag. Medmindre der står noget andet i annoncen, skader det ikke at skrive til pigen.

Har da også set annoncer hvor der står:

Dato x Aalborg

Dato Y Aarhus

Dato P Vejler

OSV, jo ikke sikker de er opdateret hver dag.

Skrevet
Pite skrev, den 19.5.2024 at 11:35:

Har da også set annoncer hvor der står:

Dato x Aalborg

Dato Y Aarhus

Dato P Vejler

OSV, jo ikke sikker de er opdateret hver dag.

Ja, sådan kan man sagtens skrive i annoncen, men det ændrer ikke på, at de annoncer der vises på forsiden er dagsaktuelle. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.