Hop til indhold

Profiler på sd

Featured Replies

Skrevet

Er lidt mistænksom over at profilerne PC og LK2003 altid står placeret lige under.hinanden.  Har prøvet at følge med i en måneds tid, og uden undtagelse, så er profilerne online samtidigt, og pc er placeret ovenfor Lk2003 ?. 
Er der nogen som har en mulig forklaring, hvordan det kan lade sig gøre ☺️

Skrevet
Hillarin skrev, for 9 minutter siden:

Er lidt mistænksom over at profilerne PC og LK2003 altid står placeret lige under.hinanden.  Har prøvet at følge med i en måneds tid, og uden undtagelse, så er profilerne online samtidigt, og pc er placeret ovenfor Lk2003 ?. 

der er flere af den slags hvor man ser 2 der altid er på næsten samtidigt og tænker det er den slags profiler der er med på alt på skrift men tager et sikkerhedsgebyr og så er man blokeret efter

Skrevet

det kan ske, hvis en person har to profiler, og er inde på samme tid, f eks fra google og edge på samme tid. så kommer de frem under hinanden eller tæt på
det sker f eks ofte for https://sugardaters.com/da/profile/Y.od.VYJWp og https://sugardaters.com/da/profile/5VRv9K93Z0 som jo klart er den samme på fotos
Jeg har selvfølgeligt spurt til om jeg kunne få et tvillingesøster blow , men det blev ikke anerkendt ))
endelig er det alm at veninder søger samtidigt og snakker om hvem der er ok eller ej. så er de også på samtidigt

Redigeret af godkendtsd

Skrevet
  • Author
godkendtsd skrev, for 2 timer siden:

det kan ske, hvis en person har to profiler, og er inde på samme tid, f eks fra google og edge på samme tid. så kommer de frem under hinanden eller tæt på
det sker f eks ofte for https://sugardaters.com/da/profile/Y.od.VYJWp og https://sugardaters.com/da/profile/5VRv9K93Z0 som jo klart er den samme på fotos
Jeg har selvfølgeligt spurt til om jeg kunne få et tvillingesøster blow , men det blev ikke anerkendt ))
endelig er det alm at veninder søger samtidigt og snakker om hvem der er ok eller ej. så er de også på samtidigt

Det som undrer mig, er at begge profilerne altid er online samtidigt, aldrig kun den ene. Det mest mærkværdige er at der på min skærm, altid er en enkelt anden bruger imellem deres profiler. De står aldrig side om side, og aldrig mere end den ene profil imellem dem ?. 

Skrevet
Hillarin skrev, den 18.5.2024 at 10:49:

Det kommer jo også an på hvor smalt du søger f.eks.. hvis du søger piger 18-23 i København så er der jo ikke så mange andre profiler i den gruppe du får frem! Jeg har lige talt at på min liste her kl. 23:30 Der ligger PC nr. 75 og LK2003 ligger nr. 86 og efter LK2003 er der andre profiler online.

Jeg søger så også lidt breder og i flere lande.

Redigeret af Bryan Mills
Billede fjernet

Skrevet

Nej, nej. Det er noget teknik hos SD. Uden at kunne forklare hvorfor.

Når man søger, er resultatet sorteret efter status. Grøn = online nu, lysegrøn = online for et par timer siden, gul = online for en del timer siden, ingen farve = online for over et døgn siden.

I listen mellem de grønne og lysegrønne er bla LK2003 og de andre altid. De sidder fast - prøv at skrive til dem, de læser eller svarer aldrig beskeder. For de er IKKE online - det er noget teknik hos SD, der driller her. Disse piger sidder kun 'fast', hvis du søger i Kbh.

Jeg skrev til kundeservice for et par siden, de afviser at der er noget galt.

Redigeret af thedanishdude

Skrevet
thedanishdude skrev, for 3 timer siden:

Nej, nej. Det er noget teknik hos SD. Uden at kunne forklare hvorfor.

Når man søger, er resultatet sorteret efter status. Grøn = online nu, lysegrøn = online for et par timer siden, gul = online for en del timer siden, ingen farve = online for over et døgn siden.

I listen mellem de grønne og lysegrønne er bla LK2003 og de andre altid. De sidder fast - prøv at skrive til dem, de læser eller svarer aldrig beskeder. For de er IKKE online - det er noget teknik hos SD, der driller her. Disse piger sidder kun 'fast', hvis du søger i Kbh.

Jeg skrev til kundeservice for et par siden, de afviser at der er noget galt.

Kan det ikke være at det er fordi de bruge app udgaven af SD? at den så ikke logge dem af? Nu bruger jeg ikke selv app udgaven, så ved ikke hvordan den virker!?

Skrevet
SnowmanDK skrev, for 4 timer siden:

Kan det ikke være at det er fordi de bruge app udgaven af SD? at den så ikke logge dem af? Nu bruger jeg ikke selv app udgaven, så ved ikke hvordan den virker!?

Er der en app?

Nej, det tror jeg ikke. De har været online siden før Corona

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 15 timer siden:

Hvad hedder appen ?

den fås ikke som app

Skrevet
godkendtsd skrev, for 1 time siden:

den fås ikke som app

Det skriver snowman jo , og han har jo godt og vel over 700 flere opslag som dig (godkendt alias sødetablet) , så det vejer jo en del i troværdighed  :D:D

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 4 timer siden:

Det skriver snowman jo , og han har jo godt og vel over 700 flere opslag som dig (godkendt alias sødetablet) , så det vejer jo en del i troværdighed  :D:D

du må altså holde op med de sødetabletter , dit blodsukker er da helt i bund. Og nej Det skriver snowman ikke, han spørger om det kan være en app , som ikke findes , og som han ikke bruger. Men ellers har du da ret ?? hmmm 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.