Hop til indhold
Larsen1977

Vanessa 22 - Vejle

Recommended Posts

Jeg syntes det er ved at tage overhånd , med de faker fotos med alle de polakker, kvinder der skal sættes stopper for bagmændene , jeg ved i vejle, er der nogle stoddere som køre en del kvinder der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Jeg ringede til hende og spurgte om det var hendes egne billeder, det sagde hun ja til. Og da jeg sagde, at hun havde stjålet billederne var hendes eneste svar Fuck you, Fuck you, Fuck you,Fuck you,

Mon det ville hjælpe, hvis mange af os ringede til hende - og de andre, der også snyder - hver dag og fortæller at vi ved de snyder?

For bortset fra nogle ganske få er der vist ingen af disse udenlandske piger der ikke snyder.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er ingen tvivl om at i Vejle, er der en forbindelse mellem bordellerne, og så skifter pigerne rundt mellem addresserne,

 

Fake fotos er meget brugt, men også annoncering om ydelser som "superfransk gratis" bruges en del, det er bare ikke den skinbarlige sandhed, pigerne ved det i hvert fald ikke.

 

Det var rart om der var lighed mellem det pigerne udbyder, og det pimpen skriver i annoncen. Samt at det sikkert er den pige på fotos, man kan få lov at "hingste af"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...