Hop til indhold

Frejah20 - Ubehageligt

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter og gutinder,

https://annoncelight.dk/showad/398477 

jeg har for første gang, ville besøge en glædespige og helst en Dansk. Da jeg på nuværende tidspunkt er i samme by, som Frejah20. Tager jeg kontakt til hende. 
hun billeder om et billede, er det kutymen? Jeg skriver så til hende, at jeg vil sende et billede, hvis hun sender et retur, men det vil hun ikke? Er det ikke at være dobbeltmoralsk? Synes fandme det er dårlig service, at hun “må” se os, og ikke omvendt. Jeg fik ikke prøvet hende, men vil sige service 0/5. 

Skrevet
Herren_91 skrev, for 4 minutter siden:

Hej gutter og gutinder,

jeg har for første gang, ville besøge en glædespige og helst en Dansk. Da jeg på nuværende tidspunkt er i samme by, som Frejah20. Tager jeg kontakt til hende. 
hun billeder om et billede, er det kutymen? Jeg skriver så til hende, at jeg vil sende et billede, hvis hun sender et retur, men det vil hun ikke? Er det ikke at være dobbeltmoralsk? Synes fandme det er dårlig service, at hun “må” se os, og ikke omvendt. Jeg fik ikke prøvet hende, men vil sige service 0/5. 

Nu har hun jo faktisk billeder på hendes annonce , men jeg ville da heller aldrig sende billeder til nogen GP - og slet ikke til en , hvor priserne er dobbelt så høje som andre steder ... 

Skrevet

Freja er en forholdsvis ny pige i branchen og desværre kræver hun et billede af en, ikke en standard procedure hos de fleste piger, men det er hendes regler for at booke en tid hos hende, som hun har kommenteret på i denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/181024-frejah20/page/2/#comments

Hun har haft gode anmeldelser af andre bruger under et andet annonce nummer, så kan man jo selv vurdere om det er det værd at sende hende et billede.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=396703&search_and_or=or

Skrevet

Jeg har normalt ikke noget imod at betale gode penge for en god service, men hendes priser er godt nok høje!

Skrevet

kan se det begge veje. Jeg vil aldrig sende et billede da jeg ikke vil have det kan bruges imod mig, MEN kan også godt se det fra hendes side når hun specifikt beder om IKKE mørke mænd. Jeg har snakket med nogle gp"er jeg har besøgt (mange af dem modtager IKKE mørke mænd) og de fortæller de tit bliver narret og ser de er mørke når de dukker op og nogle gange ikke forlader døren når de bliver bedt om at gå, og det er som regel ubehagelig og akavet situationer, så hvis hun har oplevet det nogle gange kan jeg faktisk godt forstå det. Men så må den kære frejah også bare regne med hun formindsker hendes kundekreds, men tror nu hun nok skal klare sig fint alligevel. De fleste vil gøre en del for at være sammen med en 20 årig dansk pige :D (jeg vil ikke dog)

Skrevet

Ja hendes i forvejen dyre priser er lige blevet forhøjet, så jeg siger også nej tak til at mødes med hende med disse priser. Guld kan købes for dyrt. 

• 1 month later...
Skrevet
Herren_91 skrev, den 17.5.2024 at 16:30:

Hej gutter og gutinder,

I får den lige igen her 

Jeg forstår godt hvorfor man er nervøs for at sende et billede, men jeg bruger det ikke til andet end at sætte ansigt på ham jeg muligvis skal mødes med. 

Jeg er en ung pige på 20 år, som stadig er forholdvis ny i branchen. Diskretion vægter jeg ligesom flere andre meget højt. Der findes også utallige skrækhistorier fra den her branche, som også gør at jeg vil se hvem der skal komme. Det er også som om mange ikke læser annoncen eller bevidst overser hvad der står i den. I starten afviste jeg flere udenlandske mænd i døren, dog var 9/10 af dem søde og vendte sig om og gik igen, men der var også dem der ville diskutere hvorfor og som virkede ubehagelige, men også danske mænd som var ubehagelige når jeg afviste dem i døren. Vil så vidt muligt gerne undgå disse situationer, da jeg typisk er på hotel og derfor ikke vil have unødig opmærksomhed. 

Og vigtigst af alt så vil jeg også gerne undgå at det er et familiemedlem eller en kollega der pludseligt står i døren :D 

Jeg respekterer også de mænd der ikke vil vise et billede, derfor skal de også respektere at vi så bare ikke skal ses❤️

Skrevet
frejah20 skrev, for 12 timer siden:

Jeg respekterer også de mænd der ikke vil vise et billede, derfor skal de også respektere at vi så bare ikke skal ses❤️

Lige præcis. Følg de regler der udstikkes, eller lad være med at deltage.

komfritfrem skrev, den 18.5.2024 at 11:51:

Guld kan købes for dyrt. 

Guld koster det guld koster. Og igen, det er jer HELT frit for at vælge en anden "billigere" pige.

Jeg har besøgt frejah to gange i Kbh, og syntes hun er en fantastisk dejlig pige og for mig er hun alle pengene værd.

Skrevet

@Detektiven tak for anmeldelse og helt korrekt og sobert svar til krav om foto i en tråd, man ikke ved om er anmeldelse eller efterlysning. Og fyldt med afsporinger i sniksnak om fotos, priser og andet ligegyldighed.

Dyrt: find noget andet.

Fotokrav: find noget andet.

At man ikke kan forstå det efter nylige indlæg om trusler, stalkning og mord er en gåde. Ligesom at 'anmelde' en piges service 0/5, fordi hun har krav og ikke marker ret ift sexkunden. Og så placerer 'anmeldelsen' i efterlysning.Jøsses.

Sørme en del virkelig positive anmeldelser. Selv om denne også sjaskes ind i 80% totalt ligegyldige afsporinger. 

@Detektiven bud på om 30 min er for lidt ift snak, forspil, gfe (generelt synes jeg jo alt under en time er og at 2 faktisk passer bedre). Måske især med en ung/nyerfaren.

Ville spørge om du husker øjenfarven (pm), men spørger hende selv, da det ikke er sikkert, det skal ud ift diskretion. 

Skrevet
nillerniller skrev, for 11 timer siden:

@Detektiven tak for anmeldelse og helt korrekt og sobert svar til krav om foto i en tråd, man ikke ved om er anmeldelse eller efterlysning. Og fyldt med afsporinger i sniksnak om fotos, priser og andet ligegyldighed.

Dyrt: find noget andet.

Fotokrav: find noget andet.

At man ikke kan forstå det efter nylige indlæg om trusler, stalkning og mord er en gåde. Ligesom at 'anmelde' en piges service 0/5, fordi hun har krav og ikke marker ret ift sexkunden. Og så placerer 'anmeldelsen' i efterlysning.Jøsses.

Sørme en del virkelig positive anmeldelser. Selv om denne også sjaskes ind i 80% totalt ligegyldige afsporinger. 

@Detektiven bud på om 30 min er for lidt ift snak, forspil, gfe (generelt synes jeg jo alt under en time er og at 2 faktisk passer bedre). Måske især med en ung/nyerfaren.

Ville spørge om du husker øjenfarven (pm), men spørger hende selv, da det ikke er sikkert, det skal ud ift diskretion. 

Brune/grønne sådan en mellem ting

Skrevet
nillerniller skrev, den 12.7.2024 at 14:59:

bud på om 30 min er for lidt ift snak, forspil, gfe (generelt synes jeg jo alt under en time er og at 2 faktisk passer bedre). Måske især med en ung/nyerfaren

Jeg tror hvor meget tid der er passende hos en GP er meget individuelt for hvem vi er, hvad vi ønsker og kan. Pris kan måske også spille ind. Så jeg vil ikke forsøge at rådgive. Men tak for du spurgte:)

Skrevet
frejah20 skrev, den 13.7.2024 at 02:02:

Brune/grønne sådan en mellem ting

De (øjnene) er i hvert fald meget smukke og fængslende at kigge ind i under akten:rolleyes:

Skrevet

Jeg vil gerne kommentere i forhold til 

Pris... 

stop nu jeres klynk... en mercedes koster mere end en skoda... sådan er det bare og når Freja er så sprød som billederne viser er prisen da helt fair

nedgør ikke hendes priser men erkend I bare ikke har råd til at købe en mercedes. 

Billede

forstår godt jeres forbehold for at sende billede..men til GP der er seriøs/jfr. anmeldelser sker der jo ikke noget hvis I blot sender et ansigtsbillede kan det jo ikke misbruges 

så hvis jeg vil besøge denne flotte GP har jeg intet imod at bevise, at jeg er hvid og ikke mellemøstlig osv. 

hilsen

kinkydom 

Skrevet

Synes det er så fint en kvinde der kender sit værd. :wub:

Og at folk ikke vil sende foto undre mig. 
for vi bedømmer jo også hende ud fra hendes udsende, 

Skrevet
Larschristian skrev, for 5 timer siden:

Synes det er så fint en kvinde der kender sit værd. :wub:

Og at folk ikke vil sende foto undre mig. 
for vi bedømmer jo også hende ud fra hendes udsende, 

Tror da de fleste af os, intet problem har med, at skulle sende et krops billede - men lige så vel, som hun af forskellige årsager, ikke ligger et ansigts billede op, eller sender et. Så har de fleste af os nok også et ønske om, at være en smule anonyme. 

Nu er der godt nok en anden bruger, der påpeger at et ansigtsbillede ikke umiddelbart kan misbrugs. Men sættes det sammen med en evt sms korspondance og worst case, et nummer der kan spores, så kan det ødelægge meget. 

Lad mig i øvrigt lige slå fast her, at jeg på ingen måde mistænker eller anklager Freja, for at gøre eller kunne finde på, at gøre den slags..! 

Jeg synes absolut som andre, at hun ser skøn ud, at kvalitet koster osv. Jeg vil selv gerne besøge hende og får forhåbentlig chancen for det, hvis ellers jeg overvinder egen skræk for at sende det der omtalte billede :)

Skrevet
Claesen skrev, for 5 timer siden:

Tror da de fleste af os, intet problem har med, at skulle sende et krops billede - men lige så vel, som hun af forskellige årsager, ikke ligger et ansigts billede op, eller sender et. Så har de fleste af os nok også et ønske om, at være en smule anonyme. 

Tænker det er ok at sende foto uden at vise ansigt. 
Ved selvfølgelig ikke om det ok for hende. 
men tænker det da, hun jo heller ikke viser ansigt, 

Skrevet
kinkydom skrev, for 12 timer siden:

stop nu jeres klynk... en mercedes koster mere end en skoda... sådan er det bare og når Freja er så sprød som billederne viser er prisen da helt fair

nedgør ikke hendes priser men erkend I bare ikke har råd til at købe en mercedes. 

Sådan synes jeg ikke du kan sætte det op, jeg har da været sammen med mange modne kvinder, hvor kvaliteten var noget højere end en hos en 20 årige, alder, pris og kvalitet hører ikke sammen.

At Freja her så sagtens kan være "god kvalitet" det tvivler jeg ikke på, men det har vel ikke noget med alder, bilmodel eller andet at gøre

Skrevet
kinkydom skrev, for 13 timer siden:

Jeg vil gerne kommentere i forhold til 

Pris... 

Billede

forstår godt jeres forbehold for at sende billede..men til GP der er seriøs/jfr. anmeldelser sker der jo ikke noget hvis I blot sender et ansigtsbillede kan det jo ikke misbruges 

så hvis jeg vil besøge denne flotte GP har jeg intet imod at bevise, at jeg er hvid og ikke mellemøstlig osv. 

hilsen

kinkydom 

At du siger, hun ligner "en Mercedes" betyder ikke, du har ret.Det kan være, at hun for andre ligner "en hestevogn".

Selv hvis man kunne sammenligne hende med en luksusbil, er ikke ensbetyndende med, at hendes service er i samme klasse.

Skrevet
Larschristian skrev, for 13 timer siden:

Tænker det er ok at sende foto uden at vise ansigt. 
Ved selvfølgelig ikke om det ok for hende. 
men tænker det da, hun jo heller ikke viser ansigt, 

Du kan sagtens have ret i, at et krops billede er nok for hende. Umiddelbart tror jeg dog det er et ansigtsbillede hun ønsker - men det står for min egen regning og jeg kan jo tage fejl:) 

Skrevet
Claesen skrev, Lige nu:

Du kan sagtens have ret i, at et krops billede er nok for hende. Umiddelbart tror jeg dog det er et ansigtsbillede hun ønsker - men det står for min egen regning og jeg kan jo tage fejl:) 

Du kan lige så godt have ret.  
jeg ved det jo heller ikke om det er ok uden ansigt. 

• 2 months later...
Skrevet

Synes i skal tage jer sammen og stoppe med at brokke jer over noget så dumt! 
det siger da sig selv at en ung smuk (og helt klart i toppen af branchen) pige, ikke bare tager hvem som helst ind, husk på hun ik er tvunget til det. Så forstår sku godt hun ikke bare tager en eller anden usoigneret stodder ind, føj man! Og for det andet så må hun da klart som hun selv skriver være pisse bange for at hendes onkel, far eller en anden bekendt pludselig står i døren, ihvertfald hvis hun gerne vil ha ingen hun kender behøver at vide noget! 
Og hvad skulle hun dog bruge et billede af en random fyr til? Hahaha 

vær nu bare sød ved så ung en pige, 

god søndag til jer alle sammen <3<3

Skrevet
frejah20 skrev, den 12.7.2024 at 01:43:

Godt du bor så langt væk, det bliver for dyrt med alle de kvinder man får lyst til at være sammen med af principielle årsager. :P

Fedt at du holder fast i dine principper og dejligt at du svarer fornuftigt og nøgternt herinde.

Alt det bedste til dig <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.