Erhvervsmand1 48 Skrevet 17. Maj (edited) Besøgte Mia (også nympho.dk/n16299/5751/dansk-skoenhed-enestaaende-fraek-gfe-min-dedikation-og-forkaelelse-af-dig-er-overlegen) i går morges. Mia og jeg havde skrevet sammen over noget tid om at mødes - først i København, hvor det ikke rigtig hang sammen og så i denne omgang i Aarhus. Dialogen var åben, venlig og uden nogen dikkedarer. Opfattede at det var en sød pige i den anden ende i hele kommunikation. Hun har få kunder og jeg valgte at booke hendes morgen tid og med god tid til at det ikke blev tiden der gjorde at jeg ikke fik det jeg ville og jeg fik det hele og mere til. Hun beder om et depositum, det i praksis er et booking gebyr - "tak" til dem, det har gjort det nødvendigt. Dagen før mødet fik jeg det mest nødvendige information og vi aftalte det præcise tidspunkt - det gav mig lidt bedre mulighed for at passe ind i dagens møderække. Hun lægger vægt på personlig hygiejne og hendes forventninger fremgår tydeligt af de sidste detaljer, men ikke noget der er svært at honorere og det burde være en selvfølge. Mia's koncept går ud at booke et hotel og tage mod sine gæster der. Stedet hvor vi mødtes fungerede fint. Måske en del mennesker, men uden at man føler sig overvåget. Ankommet til hotellet er der så et sidste lille check inden man får værelsesnummer og så kan man liste op... Der tog skønheden så imod. Meget køn og nøgle dejlige kønne øjne det fuldender smilet. Klart pigen på billederne og hun virker sgu bare så ægte. Hun er sidst i tyverne og er man til teenage piger er hun måske ikke typen, men hun holder sig godt - og som det forhåbentlig vil fremgå så har hun bare den erfaring, som gør det meget sjovere at besøge hende en den purunge GP (ikke at jeg har noget imod dem - går gerne til dem når det er den faste ungpigekrop jeg vil have: hver ting til din tid). Der blev krammet og betaling udvekslet i den rækkefølge og så blev jeg ført ind til sengen, hvor hun satte mig på sengen. Hun stod overfor mig og så åbnede hun stille snakken og fik ro på situationen. Hun forstår sig på mennesker og inden længe oplevede jeg mere at være hos en kæreste der ville mig som jeg ville hende end at være hos en GP. Hun satte sig på mig og jeg fik lov til at lukke op for herlighederne hvorefter hun fortsatte sin leg med mig. Efter lidt tid begyndte hun så at klæde mig af - det var bare en fræk start, og det virker. Nu helt nøgne havde hun styr på situationen og gjorde det til en dejlig oplevelse. Hun giver et blow, der er i den gode ende. Dig mulighed for at røre herlighederne og pludselig er man i en 69'er og er lige så fokuseret på at slikke hende som man nyder hendes behandling af pikken. Hun smager godt og lader til at nyde at man bruger tungen Hun skriver at hun gerne vil slikkes analt og det står klart at det ikke er nogen overdrivelse. Hils da op hvor blev hun tændt. Der er intet pres og alt virker bare som med en dejlig kæreste. Vi prøvede forskellige stillinger og i alle var det bare en god oplevelse. Undervejs var der lidt legetøj i brug og det var samlet min oplevelse at hun nød det ligeså meget som jeg gjorde. Det var bare en af de bedste oplevelser jeg har haft med en GP - så naturlig, intens og indlevende, at den fortjener en gentagelse. Der er ingen tvivl om at hos Mia handler det om at man sammen får en oplevelse - hun udviser begejstring og nyder at være genstand for opmærksomhed ligesom hun udviser begejstring for sin partner mens man er sammen... Jeg sluttede af med et bad (alene - bade sammen det er hun så ikke helt til) og uden noget stress sluttede vi af ligeså dejligt som vi startede. Hun lever ikke af det her (men kunne sikkert gøre det godt, hvis hun gjorde) og netop det giver hende et eksklusivt strøg og hendes service er på et niveau, hvor få konkolleger kan være med. Hun koster mere end det brede udbud og som én engang sagde om sine høje priser: de andre ved tydeligvis hvad deres produkt er værd - det gør Mia også At starte dagen med god sex og godt samvær burde være alle forundt. Jeg tager gerne forbi Mia næste gang vores kalendre giver mig den mulighed. Jeg havde tankerne andetsteds det meste af dagen... For jer, der vil have en suveræn oplevelse er Mia et besøg værd. Pigen 10/10 Kommunikation: 10/10 Sex: 12/10 Stedet: 9/10 Risiko for gentagelse 10/10 Pas godt på Mia. Hun er bare noget særligt. Hendes kalender er opdateret og kunne jeg var jeg i Århus omkring Grundlovsdag Hilsen E https://annoncelight.dk/showad/398153 Redigeret 17. Maj af Erhvervsmand1 Tilføjet søgbart link 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 17. Maj Mange tak for din anmeldelse. Jeg har selv besøgt Mia og det er virkelig godt beskrevet, kan ikke siges bedre. Hun fortjener det bedste, et dejligt menneske. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 17. Maj Dejlig med en anmeldelse fra det øverste segment. Og forfriskende med en anmelder, der forstår at værdsætte kvalitet og personlighed, og som redegør detaljeret for dette. Her oplever vi tydeligt forskellen fra det billige "trykket skal lettes"-knald og en GP, som Mia, der giver sig tid, kommunikerer både før, under og efter, og som leverer en vidunderlig helhedsoplevelse, man som mand kan leve længe på - måske endda helt frem til næste gang. Dermed forekommer Mia's pris på 3000 for en time mig at være helt perfekt i forhold til kvaliteten. Jeg håber at møde hende snart. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 17. Maj (edited) Hun godt nok en dyr dame, 2.200 kr for en halv time holde fest. Redigeret 17. Maj af Canelo Saul Alvarez Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tigeren2000 40 Skrevet 25. Maj Hun er alle pengene værd! Hun er top kvalitet, en dejlig dansk sexet kvinde når det er bedst og hun elsker virkelig at blive slikket analt, hvilket hun ikke er bange for at fortælle. Jeg har været hus hende 2 gange og glæder mig allerede til den 3. gang når muligheden giver sig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dillerfrans Skrevet 5. August Nogen, der ved, hvad der blev af Mia? Jeg må med skam erkende at jeg var med til at stemple hende som fake i første omgang da hun krævede billede og af id og andet. Jeg fik aldrig besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erhvervsmand1 48 Skrevet 27. August Dillerfrans skrev, den 5.8.2024 at 18:52: Nogen, der ved, hvad der blev af Mia? Jeg må med skam erkende at jeg var med til at stemple hende som fake i første omgang da hun krævede billede og af id og andet. Jeg fik aldrig besøgt hende. Tror desværre hun er stoppet. Har ikke det hende på nogen platforme de sidste måneder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viking71 4 Skrevet 4. December Guest Dillerfrans skrev, den 5.8.2024 at 18:52: Nogen, der ved, hvad der blev af Mia? Jeg må med skam erkende at jeg var med til at stemple hende som fake i første omgang da hun krævede billede og af id og andet. Jeg fik aldrig besøgt hende. Hun er i Aarhus 5 dec https://annoncelight.dk/showad/398153 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg