Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre

Var til møde i Jylland og min lyst havde længe været på denne skønne kvindehttps://annoncelight.dk/showad/348591

Hun er sød og imødekommende da vi først fik kontakt.

Hun kyssede dejligt og hendes blow var fantastisk! Wauw en oplevelse!

Mega træls jeg bor på Sjælland og ikke er så tit i Jylland. Men måske meget godt for pungen :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Hun har jo en "søster", der jævnligt er i København.

Hun er nogle år ældre, men absolut også et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hun er på ferie, så må prøve en tur i bilen med hende i næste uge og se om det er lige så godt:x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der mon nogen der har prøvet at have sex i bilen med hende.

Har prøvet hendes fantastiske blow, men er interesseret i om andre har prøvet the full Monty ?

/BUNDGAARD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet at skrive til den frække kvinde. Der er bare ingen reaktion. Hun må være en meget travl dame.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUNDGAARD skrev, for 3 timer siden:

Som jeg har forstået det, har hun kun faste kendte kunder nu. 

Så er det noget fis at annoncere!

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUNDGAARD skrev, for 9 timer siden:

Som jeg har forstået det, har hun kun faste kendte kunder nu. 

Hvis hun ikke vil have bye kunder så må hun da skrive det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun fortalte mig sidst jeg havde heldet med at få kontakt, at hun ikke tog nye ind i øjeblikket da hun har rigtigt mange “faste kunder”

men selvom jeg har været i hendes bil før, så er hun meget svær at få fat på.

nu havde jeg heldet med mig for et par uger siden, og shit mand det var et lækkert blæs. Jeg tror jeg skød den af i løbet af to minutter, så det var en kort men lækker omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Molle37 skrev, den 6.6.2025 at 10:07:

Hun fortalte mig sidst jeg havde heldet med at få kontakt, at hun ikke tog nye ind i øjeblikket da hun har rigtigt mange “faste kunder”

men selvom jeg har været i hendes bil før, så er hun meget svær at få fat på.

nu havde jeg heldet med mig for et par uger siden, og shit mand det var et lækkert blæs. Jeg tror jeg skød den af i løbet af to minutter, så det var en kort men lækker omgang.

Undrer mig så inden grad man ikke skriver det i sin annonce på annoncelight??? Vi skal alle behandle hinanden med respekt og det skal gå begge veje

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fjong. Men ligegyldigt. Holdninger giver ikke mening at diskutere i en anmeldelse. Det kan folk selv forholde sig til.

cc: @KøbEnKrammer

sextossen skrev, den 9.6.2025 at 11:01:

Jeg synes hun er for dyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne tråd er ikke et debatoplæg, men en anmeldelse,  @skivemd

skivemd skrev, for 8 timer siden:

Leverer man konsekvent topservice får man flere muligheder <3

Hvorfor tænker alle dog ikke sådan?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUNDGAARD skrev, den 27.6.2024 at 23:48:

Er der mon nogen der har prøvet at have sex i bilen med hende.

Har prøvet hendes fantastiske blow, men er interesseret i om andre har prøvet the full Monty ?

/BUNDGAARD

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det er denne kvinde eller den anden - der tilbyder det samme og på samme måde, til samme pris...(men ærlig talt virker ældre end 34 år). Men altså jeg har fået blowjobs og sex med hende og det var i den grad lækkert. Ikke fordi det var anderledes end de fleste andre, det er mere hendes måde at være aktiv på og få tingene til at fungere i den bil der er så specielt. Og jeg føler at hun kan li hvad hun laver uden at jeg bilder mig ind at hun ligefrem får seksuel tilfredsstillelse af det. Men hvad ved jeg om hvad hendes motivation er og hvad hun får ud af det, bortset fra penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læs trådstarters indlæg og se hvem det omhandler og lad så være med at skrive om noget andet.

Heifa skrev, den 18.6.2025 at 07:43:

Jeg har ikke prøvet den kvinde som bliver omtalt her, men jeg har prøvet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...