Oscar85 21 Skrevet 16. Maj, 2024 Kære brødre Var til møde i Jylland og min lyst havde længe været på denne skønne kvindehttps://annoncelight.dk/showad/348591 Hun er sød og imødekommende da vi først fik kontakt. Hun kyssede dejligt og hendes blow var fantastisk! Wauw en oplevelse! Mega træls jeg bor på Sjælland og ikke er så tit i Jylland. Men måske meget godt for pungen 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 16. Maj, 2024 Hun har jo en "søster", der jævnligt er i København. Hun er nogle år ældre, men absolut også et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oscar85 21 Skrevet 16. Maj, 2024 Og hun er på ferie, så må prøve en tur i bilen med hende i næste uge og se om det er lige så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 31 Skrevet 27. Juni, 2024 Er der mon nogen der har prøvet at have sex i bilen med hende. Har prøvet hendes fantastiske blow, men er interesseret i om andre har prøvet the full Monty ? /BUNDGAARD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oscar85 21 Skrevet 21. Februar Skal jeg ihvertfald prøve næste gang jeg er i den ende af DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 22. Maj Har prøvet at skrive til den frække kvinde. Der er bare ingen reaktion. Hun må være en meget travl dame. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steel Coffe Cup 8 Skrevet 25. Maj Samme. Har prøvet med timers mellemrum uden kontakt. Må have travlt Hva dælen skriver I til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steel Coffe Cup 8 Skrevet 26. Maj Well. Har skrevet sidste uge og denne uge. tænker jeg bare bliver ved med at prøve. Må kunne lykkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 31 Skrevet 26. Maj Som jeg har forstået det, har hun kun faste kendte kunder nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steel Coffe Cup 8 Skrevet 26. Maj Okay? Sådan forstår jeg slet annoncen. Men fair. Så må man lægge en indsats for at blive en. Eller få nogen til lægge godt ord ind for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 95 Skrevet 26. Maj BUNDGAARD skrev, for 3 timer siden: Som jeg har forstået det, har hun kun faste kendte kunder nu. Så er det noget fis at annoncere! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 27. Maj BUNDGAARD skrev, for 9 timer siden: Som jeg har forstået det, har hun kun faste kendte kunder nu. Hvis hun ikke vil have bye kunder så må hun da skrive det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steel Coffe Cup 8 Skrevet 27. Maj Måske har de ret. Kun eksisterende kunder. intet svar efter 3 forsøg henover dagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bennybetjent 2 Skrevet 6. Juni Har forsøgt 10 dage i alt, af flere omgange. Ikke noget svar. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 180 Skrevet 6. Juni Hun fortalte mig sidst jeg havde heldet med at få kontakt, at hun ikke tog nye ind i øjeblikket da hun har rigtigt mange “faste kunder” men selvom jeg har været i hendes bil før, så er hun meget svær at få fat på. nu havde jeg heldet med mig for et par uger siden, og shit mand det var et lækkert blæs. Jeg tror jeg skød den af i løbet af to minutter, så det var en kort men lækker omgang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steel Coffe Cup 8 Skrevet 7. Juni Øv da mmmm. Må bare blive ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 111 Skrevet 11. Juni Molle37 skrev, den 6.6.2025 at 10:07: Hun fortalte mig sidst jeg havde heldet med at få kontakt, at hun ikke tog nye ind i øjeblikket da hun har rigtigt mange “faste kunder” men selvom jeg har været i hendes bil før, så er hun meget svær at få fat på. nu havde jeg heldet med mig for et par uger siden, og shit mand det var et lækkert blæs. Jeg tror jeg skød den af i løbet af to minutter, så det var en kort men lækker omgang. Undrer mig så inden grad man ikke skriver det i sin annonce på annoncelight??? Vi skal alle behandle hinanden med respekt og det skal gå begge veje 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 13. Juni Det er fjong. Men ligegyldigt. Holdninger giver ikke mening at diskutere i en anmeldelse. Det kan folk selv forholde sig til. cc: @KøbEnKrammer sextossen skrev, den 9.6.2025 at 11:01: Jeg synes hun er for dyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 13. Juni Denne tråd er ikke et debatoplæg, men en anmeldelse, @skivemd skivemd skrev, for 8 timer siden: Leverer man konsekvent topservice får man flere muligheder Hvorfor tænker alle dog ikke sådan?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 941 Skrevet 17. Juni BUNDGAARD skrev, den 27.6.2024 at 23:48: Er der mon nogen der har prøvet at have sex i bilen med hende. Har prøvet hendes fantastiske blow, men er interesseret i om andre har prøvet the full Monty ? /BUNDGAARD Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det er denne kvinde eller den anden - der tilbyder det samme og på samme måde, til samme pris...(men ærlig talt virker ældre end 34 år). Men altså jeg har fået blowjobs og sex med hende og det var i den grad lækkert. Ikke fordi det var anderledes end de fleste andre, det er mere hendes måde at være aktiv på og få tingene til at fungere i den bil der er så specielt. Og jeg føler at hun kan li hvad hun laver uden at jeg bilder mig ind at hun ligefrem får seksuel tilfredsstillelse af det. Men hvad ved jeg om hvad hendes motivation er og hvad hun får ud af det, bortset fra penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2074 Skrevet 20. Juni Læs trådstarters indlæg og se hvem det omhandler og lad så være med at skrive om noget andet. Heifa skrev, den 18.6.2025 at 07:43: Jeg har ikke prøvet den kvinde som bliver omtalt her, men jeg har prøvet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg