Hop til indhold

Insomnia af liderlighed?

Featured Replies

Skrevet

Fordi jeg har fri hele næste uge og tænker på alt det frække der skal ske, så har jeg de sidste par nætter ikke kunnet sove, fordi tanker og spænding kører hurtigt og stærkt.. Altså, en liderlighed som gør, at det svært er at falde til ro.

Er det noget I andre kender?.. forud for aftaler? at man slet ikke sove kan..

Har tidligere været spændt og kender til det, men lige nu, tankerne kører konstant i horny retning.. Luksusproblem kan ske :D 

Nå, men hvis nogen online er, så skriv gerne.

Skrevet

Kender det godt. Ligger der i sengen spændt på et kommende første møde. Lever virkeligheden op til det forventede. Kan man selv præsentere. 

Skrevet
Vixenida skrev, for 16 minutter siden:

Fordi jeg har fri hele næste uge og tænker på alt det frække der skal ske, så har jeg de sidste par nætter ikke kunnet sove, fordi tanker og spænding kører hurtigt og stærkt.. Altså, en liderlighed som gør, at det svært er at falde til ro.

Har tidligere været spændt og kender til det, men lige nu, tankerne kører konstant i horny retning.. Luksusproblem kan ske :D 

Nå, men hvis nogen online er, så skriv gerne.

Godmorgen

Jeg kender det alt for godt og fedt at høre, at man ikke er den eneste, der har det sådan. 

Jeg har inden en aftale, sådan en følelse, som når jeg skal på date for første gang med en ny pige. Det kilder lidt i maven og adrenalinen bare pumper deruda’. Og der kommer såmand liv i banditten hele tiden hehe

Skrevet
  • Author

Det er det bedste og værste hahah. For når man ikke sove kan for det, så er det problematisk. Men hellere at være i live end ikke at være der, man kan sige ;) 

Skrevet

Besøgte tidligere et "swinging couple" nogle gange og ifølge aftalen, lå jeg i gæsteværelset og havde absolut svært ved at sove for når jeg tidligt om morgenen kunne høre manden gå på arbejde, gik konen i bad straks efter og mens vandet plaskede blev jeg mere og mere lysvågen og pikken blive stivere og stivere, for når vandet holdt op, gik der kun få minutter, så kom konen, splitter nøgen og nyvasket, ind ad døren hvorefter hun gik direkte hen til sengen og hev dynen af mig.

Tale om forventningens glæde.

Og ja, kender absolut godt til "insomnia af liderlighed"

Redigeret af Dristige

Skrevet

Insomnia af liderlighed.

Det kender jeg godt - sådan har jeg det en uges tid, hver gang der har været et lille hul igennem til Vixenida og jeg håber på en date med frækheden:rolleyes:

Skrevet
Vixenida skrev, for 6 timer siden:

Thank you for sharing this.

I feel the same when I have my appointments, both regular, but also this special anticipatory tension and excitement when meeting a new date. Wow, this hornyness is hard. :)

I’m happy you are telling this, so I know I’m not alone as anymphomanic bitch. Some men keep on telling me, that they know that I only do it for money and just are faking my own lust.

They should know this hornyness and sleepless nights :D

Skrevet
  • Author
Nørresundby skrev, for 11 minutter siden:

Insomnia af liderlighed.

Det kender jeg godt - sådan har jeg det en uges tid, hver gang der har været et lille hul igennem til Vixenida og jeg håber på en date med frækheden:rolleyes:

hahah. Ja sorry at jeg er dårlig til at svare.. mange der skriver virkelig :D men hyggeligt det er, og tager det som stort kompliment !

Skrevet
Vixenida skrev, den 16.5.2024 at 05:18:

Ikke ligefrem insomnia ...;)

Men jeg oplever tit - især efter et besøg - at jeg fantaserer om pigen når jeg er lige ved at falde i søvn, og lige når jeg vågner ...
Så på den måde kan man sige, det påvirker søvnen, for det gør det svært at falde i søvn igen, om morgenen .. :D

Et par gange har jeg derimod oplevet, at det er svært at slippe fantasierne, om dagen ... 
De popper op så snart hjernen ikke lige er beskæftiget med noget andet ...
Det er faktisk ret anstrengende, men går heldigvis over efter kortere eller længere tid ... 

Der er to piger, der har 'trigget' det hos mig ... 
Og i begge tilfælde nåede det et niveau hvor jeg kan slippe det .. og så er det kun dejligt ... 
Så kan jeg besøge dem og fantasere om dem uden det fylder for meget ... 

Utrolit i øvrigt, at det fortsætter rimelig højt opad i årene, hos nogle af os mænd ... 

Skrevet

God reklame, den liderlighed skal nok lokke nogen til :D:D

Skrevet
sneræven skrev, for 23 timer siden:

Et par gange har jeg derimod oplevet, at det er svært at slippe fantasierne, om dagen ... 
De popper op så snart hjernen ikke lige er beskæftiget med noget andet ...

Ja den del har jeg prøvet tit op til aftaler jeg så frem til :lol: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.