Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Blonde Alexxa https://nympho.dk/n7409/2674/blonde-alexxa-tuesday-14-05-17-05-euro-only. Kommunikationen over telefonen gled fint nok og jeg mødte op på det aftalte sted og blev lukket ind til tiden. Blev mødt af pigen som jeg antager er hende på billederne, men billederne er ikke retvisende... Jeg ville tro at i forhold til pigen på billederne, har hun taget 7-10 kg på. Stadig en køn pige i ansigtet og jeg blev der. Stedet er en moderne lejlighed og det fejler ikke noget.

Hun snakker umiddelbart fint engelsk. Vi startede med at kysse, og hun kysser super godt. God dybde og godt med tunge. Derefter tog hun selv initiativ til blowjob, hvilken også var super... godt med pres så man kunne mærke noget og tilpas vådt. Hun går også en smule deep throat, dog ikke helt til bollerne. Derefter havde vi hed sex i forskellige positioner og hun var med i det hele. Kan ikke beklage mig over noget der.

Kunne godt finde på at besøge hende igen selvom jeg blev snydt lidt af billederne fordi hun yder en rigtig fin service og hun var lidt af en vildkat i sengen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Latino_fætter29 skrev, for 10 timer siden:

(…)

Kommunikationen over telefonen gled fint nok og jeg mødte op på det aftalte sted og blev lukket ind til tiden.

(…)

Hun snakker umiddelbart fint engelsk. Vi startede med at kysse, og hun kysser super godt. God dybde og godt med tunge. Derefter tog hun selv initiativ til blowjob, hvilken også var super... godt med pres så man kunne mærke noget og tilpas vådt. Hun går også en smule deep throat, dog ikke helt til bollerne. Derefter havde vi hed sex i forskellige positioner og hun var med i det hele. Kan ikke beklage mig over noget der.

Kunne godt finde på at besøge hende igen selvom jeg blev snydt lidt af billederne fordi hun yder en rigtig fin service og hun var lidt af en vildkat i sengen.

Tak for din anmeldelse. Godt at høre du havde en god oplevelse selvom der også var lidt der ikke var perfekt.

Jeg havde hendes ellers lidt mistænkt for også at have en lækker krop.

Men er det ikke på mail, at man skal kontakte hende ligesom det var med Matylda babe? Jeg har stadig selv blonde-Alexxa til gode men jeg netop besøgt f.eks. Matylda hvor det var på mail.

ButterflyMan skrev, for 10 timer siden:

Man siger jo at buttede piger er mere liderlige. Anyway læser jeg konklusionen som at Alexxa er klart anbefalelsesværdig 

/B

Haha, den har jeg godt nok ikke hørt før. Men lige lidt ekstra på sidebenene har da aldrig skadet… :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 43 minutter siden:

Tak for din anmeldelse. Godt at høre du havde en god oplevelse selvom der også var lidt der ikke var perfekt.

Jeg havde hendes ellers lidt mistænkt for også at have en lækker krop.

Men er det ikke på mail, at man skal kontakte hende ligesom det var med Matylda babe? Jeg har stadig selv blonde-Alexxa til gode men jeg netop besøgt f.eks. Matylda hvor det var på mail.

Haha, den har jeg godt nok ikke hørt før. Men lige lidt ekstra på sidebenene har da aldrig skadet… :)

/TheLion

Hun har en lækker krop og er fantastisk at besøge. Jeg finder hende slet ikke buttet og jeg er endda ret kræsen og har også besøgt Matylda mange gange. Begger er super!

kæmpe anbefaling herfra. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
peterfils skrev, for 2 timer siden:

Hun har en lækker krop og er fantastisk at besøge. Jeg finder hende slet ikke buttet og jeg er endda ret kræsen og har også besøgt Matylda mange gange. Begger er super!

kæmpe anbefaling herfra. :)

Nå, så fik jeg lige citeret hele mit indlæg.

Godt at høre at høre hvis du har haft nogle rigtig gode oplevelser med blonde-Alexxa og Matylda.

Jeg har kun besøgt sweet Katryna og så som nævnt netop Matylda babe.

Jeg kan ikke derfor heller ikke svare dig på det med pigens krop, det må anmelderen @Latino_fætter29 gøre hvis det er.

Men godt at høre hvis du synes de er helt super. Det er ikke altid man lige hører at folk besøger pigerne flere gange.

Jeg tror noget af det, jeg studsede mest over i anmeldelsen var om man ikke skulle kontakte hende på mail, der stod netop at kontakten var foregået per telefon – jeg gætter så f.eks. SMS/eller opkald. Og så plejede folk da i tidligere anmeldelser at sige at kroppen var fin. Det kan være @Latino_fætter29 kan sige mere? :) 

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 10 timer siden:

Jo, du har helt ret, det er på email at man skal kontakte hende og ikke over telefonen som jeg skrev. Det gik lidt hurtigt med skriveriet.

TheLion skrev, for 8 timer siden:

Og så plejede folk da i tidligere anmeldelser at sige at kroppen var fin. Det kan være @Latino_fætter29 kan sige mere? 

Hun har stadig en flot solbrun hud, flotte lår og bryster, som nok er D eller E skål nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Latino_fætter29 skrev, 1 time siden:

Jo, du har helt ret, det er på email at man skal kontakte hende og ikke over telefonen som jeg skrev. Det gik lidt hurtigt med skriveriet.

(…)

Fair nok. Så mail, okay.

Latino_fætter29 skrev, 1 time siden:

(…)

Hun har stadig en flot solbrun hud, flotte lår og bryster, som nok er D eller E skål nu.

Jeg tror engang, jeg spurgte i en efterlysning, om der var sket noget der da det kunne ligne der var lidt forskel på billederne.

Men hvem ved hun skriver naturlig C-skål? Jeg ved ikke 100 %, hvad jeg skal forstå med det du skriver nu og så at hun er blevet lidt større.

Godt at høre du havde en god oplevelse bortset fra, at der var lidt der ikke var perfekt for dig. Jeg ved ikke om @peterfils har kunne få noget ud af svaret også?

Jeg har hende netop stadig til gode, men jeg kan se hun nok snart tager videre nu. Der står dog til d. 17. i hendes profil men åbningstiderne siger noget andet :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Latino_fætter29 skrev, den 16.5.2024 at 19:35:

(…)

Så kom jeg selv forbi pigen. Jeg tænker dog, at det vil kræve et besøg mere at komme med en kvalificeret anmeldelse af hende, blonde Alexxa, da jeg fik fornemmelsen af en pige hvor det måske ville være godt.

Latino_fætter29 skrev, den 16.5.2024 at 19:35:

(…)

Jeg ved altså stadig ikke med det med brysterne – hun skriver C-skål. Jeg tror ikke, der er sket så meget der?

Anyway, det kan være en anden kan fortælle, hvornår hun kommer igen – jeg glemte at få spurgt? En fin pige, flot krop, blond hår og strålende, blå øjne. Jeg var der en time og CIM, i alt 2.300 kr., se også evt. priser i euro. Nu må vi se om det bliver til flere besøg. Hun er her vist til lørdag formiddag denne gang :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

* Og der er altså på beklagelig vis af forskellige årsager gået lang tid for mig, før jeg fik besøgt denne pige der vist nu har været i næsten 2 år :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Karsteng skrev, for 15 timer siden:

Dead link(?)

Det virker fint her. Husk at hyperlinks til nympho.dk ikke virker her på sitet. Jeg ved ikke, om det er det som du tænker på?

Nogen der ved, hvornår hun mon kommer igen? Som nævnt så fik jeg lidt indtrykket af, at hun var en pige der måske krævede et besøg mere før en anmeldelse blev lavet – en fin pige men hun virker som en der tager lidt tid ligesom med at få mødt/åbnet op. Valget stod lidt mellem hende og sweet Lea denne gang.

Men nu må vi netop se :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft nogle fantastiske timer sammen med Alexxa. Tre gange sidste år,  men jeg vendte først tilbage da hun var her i april (jeg har ikke set gp'ere i et år).

I min verden er hun en af de sødeste og lækreste gp'ere. Hun er meget naturlig, lidt nervøs og forsigtig i starten men ender som en vildkat som TS skriver. Typen der giver 10 gange igen hvad hun får. Rigtig GFE for mig :wub:

Jeg lagde ikke mærke til at hun havde taget på, men hun nævnte det selv... Men jeg tror hun havde fået filler i læberne denne gang. Jeg turde dog ikke spørge :D

Ah, jeg håber hun besøger os igen, så skal jeg forbi!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
wauw skrev, for 14 timer siden:

Jeg har haft nogle fantastiske timer sammen med Alexxa. Tre gange sidste år,  men jeg vendte først tilbage da hun var her i april (jeg har ikke set gp'ere i et år).

(…)

Lang tids pause. Fair nok. Jeg tror også, hun var der i f.eks. februar og så også f.eks. her nu i juni. Jeg tror, ts besøgte hende i maj.

wauw skrev, for 14 timer siden:

(…)

I min verden er hun en af de sødeste og lækreste gp'ere. Hun er meget naturlig, lidt nervøs og forsigtig i starten men ender som en vildkat som TS skriver. Typen der giver 10 gange igen hvad hun får. Rigtig GFE for mig :wub:

Jeg lagde ikke mærke til at hun havde taget på, men hun nævnte det selv... Men jeg tror hun havde fået filler i læberne denne gang. Jeg turde dog ikke spørge :D

(…)

Det lyder som om, at du har haft en helt særlig oplevelse med pigen, hvis hun har givet dig 10 gange mere end en anden pige. Heldige dig. For mig at se er hun dog mere den lidt mere “elegante” type GP end en vildkat.

Uanset hvad så ville jeg nok få brug for et besøg mere, hvis jeg skulle skrive en kvalificeret anmeldelse af pigen, da jeg fik indtrykket af en pige det ville tage lidt tid rigtigt at møde/åbne op.

Jeg synes netop fortsat, at det er mere mærkeligt, at der er blevet skrevet det med brysterne, end at der måske er lidt fyld i læberne men det er nok en anden historie? Hun sagde intet om, at hun skulle være taget på til mig – det ville nok også undre mig lidt. Og ja, jeg ved ikke om hun altid har haft det men der var fyld i læberne. Men uanset hvad mere et GFE-præg end måske vildkat for mig at se.

Jeg gad fortsat vide, hvornår hun kommer igen? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

* @wauw. Og kroppen sidder altså pænt. Hun er en flot pige. For mig gør det ikke noget, hvis der lige er et kilo eller to ekstra på siderne. Men selvfølgelig er det smag og behag hvis nu man f.eks. vil have det helt skarpe model-look :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...