Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse, så bær over med mig hvis det er helt hen i vejret :)

Jeg trængte til at få lettet trykket, og har flere gange set Sandy på annoncelight. Kommunikation var super fint, og vi fik hurtigt lavet en aftale om at hun besøger mig.

 

Hun møder op i diskret tøj og ser ret nydelig og petite ud. Vi ordner betaling og hun går i gang. Jeg havde fortalt at jeg kun ønskede et BJ. Dog går der maks 2 minutter, og så spørger hun om jeg vil betale lidt mere for at vi har sex. Hun ser jo nydelig ud og blowjobbet var fint, dog synes jeg det ødelægger stemningen når man får sådan et tilbud smidt i hovedet ud af det blå.

Nå, men jeg siger ja, betaler det ekstra, og vil sige det sådan, at jeg personligt ikke synes det var godt. Jeg fik dog lov til at bruge begge huller. Som nævnt synes jeg dog ikke det var specielt godt, og efter lidt huggen og stikken, spørger jeg om jeg må afslutte i munden på hende.Det siger hun ja til, hun sutter forresten rigtig godt.

 

Alt i alt, en lidt halvfesen fornøjelse, men havde kigget længe og tænkte at nu skulle det være. Chancen for at jeg kontakter hende igrn er nok ret lille, og så holder jeg mig til resten af Thai-miljøet i Aalborg:roll:

Link til Sandy: https://annoncelight.dk/showad/369071

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haserte skrev, for 3 timer siden:

Dette er min første anmeldelse, så bær over med mig hvis det er helt hen i vejret :)

Jeg trængte til at få lettet trykket, og har flere gange set Sandy på annoncelight. Kommunikation var super fint, og vi fik hurtigt lavet en aftale om at hun besøger mig.

 

Hun møder op i diskret tøj og ser ret nydelig og petite ud. Vi ordner betaling og hun går i gang. Jeg havde fortalt at jeg kun ønskede et BJ. Dog går der maks 2 minutter, og så spørger hun om jeg vil betale lidt mere for at vi har sex. Hun ser jo nydelig ud og blowjobbet var fint, dog synes jeg det ødelægger stemningen når man får sådan et tilbud smidt i hovedet ud af det blå.

Nå, men jeg siger ja, betaler det ekstra, og vil sige det sådan, at jeg personligt ikke synes det var godt. Jeg fik dog lov til at bruge begge huller. Som nævnt synes jeg dog ikke det var specielt godt, og efter lidt huggen og stikken, spørger jeg om jeg må afslutte i munden på hende.Det siger hun ja til, hun sutter forresten rigtig godt.

 

Alt i alt, en lidt halvfesen fornøjelse, men havde kigget længe og tænkte at nu skulle det være. Chancen for at jeg kontakter hende igrn er nok ret lille, og så holder jeg mig til resten af Thai-miljøet i Aalborg:roll:

Link til Sandy: https://annoncelight.dk/showad/369071

Blot til info har du haft sex med en tidligere mand..

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 39 minutter siden:

Blot til info har du haft sex med en tidligere mand..

Det er jeg udemærket klar over, jeg ved også der er blevet skrevet om det fra tidligere anmeldelser… så sådan en kommentar er irrelevant, da det ikke ændrer på oplevelsen…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haserte skrev, for 23 minutter siden:

Det er jeg udemærket klar over, jeg ved også der er blevet skrevet om det fra tidligere anmeldelser… så sådan en kommentar er irrelevant, da det ikke ændrer på oplevelsen…

Helt ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv haft fornøjelsen af Sandy da hun var i Århus, og det var en dejlig oplevelse omend lidt underlig. Sandy er så sindsyg erotisk fræk, og tæt på den optimale asiatiske "kvinde" i min bog. Jeg lagde ikke mærke til at hun var en ombygget mand og vidste det ikke inden, og det er jeg sådan set også ligeglad med, hun er smuk som solen.

Jeg fik godt nok aldrig ret meget ud af besøget, hun havde ikke kondom eller nægtede bare at bruge det og jeg skal da love for at lysten var der, men jeg er en kylling og tør ikke gøre det uden.

Så nøjedes med et fint blow, og så lå vi der og hyggesnakkede en del - hun var lidt træt af "arbejdet", og ville egentlig bare ha en mand der kunne tage sig af hende. 

Ville ønske at det var mig som kunne putte hende i en lejlighed et sted og holde hende for mig selv :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...