Hop til indhold
Gæst

gamle dage.

Recommended Posts

Gæst

i gamle dage havde jeg også fornøjelsen af en maria tror jeg hun hed. hun tog imod i en privat lejlighed på tomsgårdsvej og gav dengang superfransk. nogen der kender hende har været der og ved om hun stadigvæk er aktiv?

 

desuden havde jeg nogle dejlig oplevelser hos en dansk kvinde kunstnernavn mia, på gormsgade. er der ligeledes nogen der ved noget?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

slet ingen??

 

Troede lige du ville høre lidt om prosttutionslivet i de gamle dage - dvs. i 18hundredtallet. En bedre overskift med navnet på vedkommende, kunne måske lokke flere resultater frem. Evt. burde du bare skrive nogle anmeldelser om dine besøg først - det kunne jo være det ville lokke flere kommentarer på banen - om ikke andet så er det da hyggeligt at mindes gamle dage - og det der nu er blevet til ældre piger  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Troede lige du ville høre lidt om prosttutionslivet i de gamle dage - dvs. i 18hundredtallet. En bedre overskift med navnet på vedkommende, kunne måske lokke flere resultater frem. Evt. burde du bare skrive nogle anmeldelser om dine besøg først - det kunne jo være det ville lokke flere kommentarer på banen - om ikke andet så er det da hyggeligt at mindes gamle dage - og det der nu er blevet til ældre piger  :wink:

kan ikke finde ud af at ændre

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan ikke finde ud af at ændre

 

Du sender et pænt brev til Admin ved at trykke på "anmeld" og beder ham om at slette denne tråd - og så starter du en ny med en bedre overskrift/evt. bare ændre overskriften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...