Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle,

Jeg er ny i dette forum, men jeg syndes at det var på tide at jeg delte min bedste oplevelse nogensinde med en GP.

Jeg bestilte en time hos Grace i Kolding, det var nemt at aftale på SMS. Jeg mødte op med stor forventninger, efter at have læst gode anmeldelser af hende her på siden og blev taget imod af en rigtig sød pige med et flot ansigt og en dejlig levende og smilende attitude. Jeg følte mig øjeblikkeligt godt tilpas og blev budt indenfor og spurgt om jeg havde en aftale med Grace, hvilket jeg jo havde. Hun er i min optik men meget smuk thaikvinde, med en flot krop og hun så utrolig sexet ud i en lille rød kjole og jeg blev opstemt bare af synet af hende. 

Vi gik ind i et rum og hun bad mig om at tage tøjet af og ligge mig på massagebriksen, hun kunne se at jeg allerede var opstemt og tog et fast frækt greb om mit stive lem og kikket mig i øjerne og med et frækt smil spurgte om betalingen og om jeg ville have sex to gange ? Var meget opstemt og ville have hende nu ! (to gange var naturligvis mod mere betaling) så jeg indvilgede og gav hende det aftalte beløb. Hun satte sig på hug og påbegyndte et fantastisk bj og hun var meget hurtigt ved at få mig over målstregen alt for hurtigt, så jeg måtte stoppe selv om jeg nød det meget. Jeg fik kondomet på og lage hende på briksen på ryggen løftet hendes ben op og til siden og fik frit udsyn til en helt glad og indbydende fisse, jeg måtte bare have hende nu ! jeg trængte op i hende og hun gav et lille gips fra sig og jeg begyndte at kæppe hende langsomt. Hun var ok stram og hun kunde tydeligvis lide  det ud fra du lyde hun kom med, så jeg satte tempoet op og var tæt på at komme efter et stykke tid men fik stoppet i tide og fik hende til at komme på alle fire, så jeg kunne tage hende bag fra, hun bevæget røven så meget at det ikke varede længe før jeg måtte overgive mig og kom !

Efter en hurtig aftørring smed hun den lille fine kjole og blev jeg lagt på maven og hun begyndte at massere mig, jeg havde bedet om hård massage og hendes massage er hård, som i knaldhård og med meget tryk og ikke meget olie men hun viste hel sikkert hvad hun skulle gøre og fik løsnet mange myoser i skulder og lænd uden jeg behøvede af fortælle hvor jeg havde problemer.  Hun fortalte at hun rent faktisk er udannet massør og at hun bor i England og har gjort det i mange år og derfor taler perfekt engelsk, det er ret med en GP som man rent faktisk kan tale med.

Under massagen var hun rigtig til at give den helt rigtige pirring de rigtige steder og det vare ikke længe før jeg igen var klar til det sjove, men hun var meget klar i mæglet om at massagen var en del af "pakken" hvilket jeg ikke havde noget imod, da den var ikke mindre end fantastisk. Men da tiden igen nærmet sig til anden omgang, blev hendes pirring til mere og mere fræk og til sidst var jeg næsten på alle fire, hun pirrede og anus og det er normalt ikke noget som tænder mig, men hun fik det til at føles frækt og dejligt ! Hun proppet en finger ind og spurgt om jeg kunde lide det ? normalt er det som sagt ikke overhovedet noget jeg tænder på, men syndes faktisk det var dejligt og frækt ! Hun kunne mærke det tænker jeg, for hun spurgte om hun skulle bruge hendes strap on ? hvilket jeg dog ikke var klar på (måske næste gang) så jeg kom på ryggen og hun gav mig den frækkeste b2b jeg nogensinde har fået ! efterfølgende kom jeg på ryggen og kondomet kom atter på og hun begyndte at ride mig med rygge til mig. Det var dejligt og efter noget tid vente hun sig om og "red" vider nu med ansigtet vendt mod mig og jeg kunne se og høre at hun nød det lige så meget som jeg gjorde, hun blev mere vild og jeg måtte til sidst overgive mig og kom igen..... hun blev dog ved lidt efter jeg var kommet som om hun også lige skulle komme :-)

Så var det i bad med mig og efter en time glad til meget tilfreds var jeg tilbage i billen en en på opleveren ! Det bliver bestemt ikke mit sidste besøg hos Grace, men bare det første af mange dejlig oplevelser med den bedste thai nogensinde !

Så de varmeste anbefalinger her fra, hun er alle pengene vær  ! pas nu godt på hende !

https://annoncelight.dk/showad/390422

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa "Hingst"

Det lyder som en meget god oplevelse. 

Hun ser godt nok ud til at være et besøg værd, er det helt galt at sige hun er lidt erotisk buttet? 

Hvad med bryster, er de naturlige?

God jagt derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa "ThaiLover4Ever"

Grace er helt bestemt mange besøg værd. Jeg er blevet stankunde hos hende hun fantastisk dejlig, men ikke erotisk buttet hvis det er det du går efter ? hun er slank med en utrolig flot krop, brysterne har dog fået en hjælpende hånd men de er utrolige flotte.

Hun er dog "flyttet" til Kovlborg men køreturen er givet godt ud hun er fantastisk !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...