Hop til indhold

Aarhus lokation til "blowbang" næste uge?

Featured Replies

Skrevet

Spørgsmål Hvor er det praktisk at gøre den slags? Forslag til forløb? osv.? har ikke prøvet setuppet dette endnu, men vil vældig gerne snart.

Jeg har fri hele næste ugen, så jeg er igang med at sætte lidt aftaler op i løbet af dagene. Men en af dagene overvejer min kæreste og jeg, at arrangere et "blowbang", så flere mænd kommer ind i løbet af et par timer og jeg sutter som marathon agtig :D 

Når der er styr på tingene, sætter jeg event op på relevant tråd med billeder, så man kan tage den videre derfra, men vil gerne have styr på praktiske først. Også derfor jeg spørger her før, så jeg ved noget mere specifikt til senere (så dette er i følge Eroguide reglerne ikke reklame, men jeg respekterer at justere, hvis nogen føler sig stødt) :) 

Tak tak!

Redigeret af Vixenida
IKKE reklame (gøres klart)

Skrevet

tys tys butikken, ligger der ikke noget bagved ? Paradisgade.

Skrevet

Uha det glæder jeg mig til at følge og forhåbentlig kan deltage i.

Jeg tænker enten sexkino eller naturen omkring Århus.

Forløb af setuppet, tænker jeg at der afsættes et tidsrum, hvor vi kan dukke op. Hvis der skal være lidt mere styr på det, så aftal ca. Tidspunkter hvor de respektive mænd kan møde op, så de ikke alle kommer på samme tid.

Skrevet
  • Author

Vil helst noget hvor min kæreste og jeg kan ankomme helt anonymt, uden de mænd der kommer, finder ud af vores identitet. Så noget med masker måske bedst :) men ja, åben for natur faktisk! Havde tænkt om gode hoteller til formålet eksisterer, men natur jo faktisk også kan gå..

Skrevet
Vixenida skrev, for 12 minutter siden:

Vil helst noget hvor min kæreste og jeg kan ankomme helt anonymt, uden de mænd der kommer, finder ud af vores identitet. Så noget med masker måske bedst :) men ja, åben for natur faktisk! Havde tænkt om gode hoteller til formålet eksisterer, men natur jo faktisk også kan gå..

Lyder super frækt - vi ses jo i forvejen - men måske kan jeg også deltage her :-) jeg har prøvet det i klubber og i Joys kunne det jo fint ske - der har de i øvrigt også tjekkisk hæve-sænke setup i lukket rum … du kunne jo ankomme med maske på … set før, men om det er muligt ved jeg ikke (ift afregning) men i lukket rum … kan alt jo ske :-)

Skrevet

Lyder super frækt med et udendørs arrangement, aner dog ikke hvor sådan noget kunne foregå henne. Ellers er Joys vel også en mulighed.

Skrevet

Du kunne overveje  et tidsrum på 1 time hvis det skal  have karakter af Blowbang  ellers tror jeg du vil få mange enkeltvis… og det er ikke det du vil som jeg forstår det. Dogging plejer at have stor tilslutning men det kræver godt vejr … vi ses  uanset hvad du vælger 

Skrevet

Hej @Vixenida

Lækkert med friske idéer her i vores del af verden!

Men kan du præcisere hvad du forstår ved blowbang?

Jeg har prøvet noget i den stil nogle gange, hvor alle mænd sidder på række eller står omkring hende og bliver så suttet færdig på skift, men du vil hellere at mændene kommer til dig enkeltvis?

Skrevet
  • Author
Mr.Victor skrev, for 4 timer siden:

Lyder super frækt - vi ses jo i forvejen - men måske kan jeg også deltage her :-) jeg har prøvet det i klubber og i Joys kunne det jo fint ske - der har de i øvrigt også tjekkisk hæve-sænke setup i lukket rum … du kunne jo ankomme med maske på … set før, men om det er muligt ved jeg ikke (ift afregning) men i lukket rum … kan alt jo ske :-)

Victor jeg har aldrig mødt dig og vores potentielle møde i næste uge er slet ikke bekræftet :) så hold your horses <3 

men! Tak for råd bestemt !!

Skrevet
  • Author
Hedonis skrev, for 29 minutter siden:

Hej @Vixenida

Lækkert med friske idéer her i vores del af verden!

Men kan du præcisere hvad du forstår ved blowbang?

Jeg har prøvet noget i den stil nogle gange, hvor alle mænd sidder på række eller står omkring hende og bliver så suttet færdig på skift, men du vil hellere at mændene kommer til dig enkeltvis?

Noget med at alle kommer forbi på en gang. Måske flere grupper :D sådan, først 5 mænd, så efter en time, 5 mere.. eller noget i den stil. 
Har kun erfaringer med enkeltmøder, men vil gerne prøve event agtig hvor flere kommer med mig i centrum :) 

Skrevet
Vixenida skrev, for 4 minutter siden:

Victor jeg har aldrig mødt dig og vores potentielle møde i næste uge er slet ikke bekræftet :) så hold your horses <3 

men! Tak for råd bestemt !!

Helt enig - men vi har talt om konkret dato og pris - jeg har taget fri hele dagen :-) Drømmene er store

Skrevet
Vixenida skrev, for 51 minutter siden:

Noget med at alle kommer forbi på en gang. Måske flere grupper :D sådan, først 5 mænd, så efter en time, 5 mere.. eller noget i den stil. 
Har kun erfaringer med enkeltmøder, men vil gerne prøve event agtig hvor flere kommer med mig i centrum :) 

Tak for den tilføjelse! Og vi taler udelukkende blowjob - uden og med afslutning (eller er det at foregribe med for mange detaljer)

Skrevet
Hedonis skrev, for 1 minut siden:

Tak for den tilføjelse! Og vi taler udelukkende blowjob - uden og med afslutning (eller er det at foregribe med for mange detaljer)

Jeg har nogle erfaringer og nogle gange kræver det at en hjælper - hvis der er flere end 5 - måske din kæreste kan tage den rolle også hvis nogle skal sorteres fra midt i det hele …. 

Skrevet
  • Author
Hedonis skrev, for 11 timer siden:

Jeg tænker blowjob uden kondom og med slug hvis man er 100% sikker på man er rask :P 

Men tak for input! Tror det forbliver indenfor og ikke natur, men skal lige se med detaljer.

Redigeret af Vixenida
justering

Skrevet

Hvad med lokalerne ved Hoelvej, mellem Aarhus og Randers.

Her kan i ankomme anonymt og være i et side lokale til alle er ankommet. Der er også et tjekkisk glorehul, som du før har efterlyst:D.

Prøv at give Lady Stella et opkald. https://annoncelight.dk/showad/397098

Skrevet

Motellet i Hadsten kunne også være en mulighed. Her er der direkte adgang til værelserne udefra og ingen reception.

Skrevet
Mr.Victor skrev, den 15.5.2024 at 12:32:

Man skal aldrig tage noget for givet med hende, jeg er blevet brændt af flere gange efterhånden :/

Skrevet
  • Author
Sexo skrev, for 46 minutter siden:

Man skal aldrig tage noget for givet med hende, jeg er blevet brændt af flere gange efterhånden :/

Sexo - vi har prøvet at aftale noget et par gange og ja jeg har aflyst, beklager mange gange. Men gør det kun af lyst, og de gange har den ikke lige været der eller andet.

Men de aftaler jeg har lavet generelt, jeg overholder.

Hvad angår Mr.Victor er han vældig flink, men hans profil og kommunikation gør mig lidt skeptisk, så jeg holder mig fra det.. Med alt det bedste <3 

Ved også du er god mand Sexo, og kommunikerer godt, så fejlen på min side har været 100%.

Men ja, mine anmeldelser afslører også at jeg afholder fleste aftaler.

Men - lad os tage tilbage til tråden istedet :) 

Redigeret af Vixenida
ekstra

Skrevet
Mr.Victor skrev, den 15.5.2024 at 12:32:

Victor. Du må ikke stalke den stakkels pige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.