Kanon1 775 Skrevet 14. Maj Starter med link til Isabella Jeg har længe kigget på billederne af Isabella på PGs hjemmeside og Nympho. Hun ser jo rigtig lækker ud og det er hun sørme også. Det er hende på billederne og de er meget repræsentative for hende som hun ser ud. Hun har dog en del tatoveringer, som ikke fremgår af billederne. Jeg er ikke så meget for tatoveringer, men hun er utroligt godt skåret og har en flot fast røv og flotte (silikone) bryster. Da hun kom ind startede hun med at give mig hånden. Det er næsten altid et dårligt tegn når man søger en kæresteoplevelse. Jeg spurgte om hun ville være min “kæreste” den næste halve time og om hun ville kysse med mig. Det sagde hun ja til med frækt glimt i øjet og jeg var solgt. Hun smuttede ud med pengene og kom hurtigt tilbage. Vi startede med at kysse stående - Hun kyssede dejligt og kæresteagtigt med mig og jeg tænkte det her bliver godt. Jeg lagde hende derefter ned og slikkede hende godt og grundigt. Hun er dejligt glatbarberet og og smager og dufter godt. Hun lod til at nyde behandlingen og efter et stykke tid fik jeg monteret et kondom og startede ud i missionæren. Det var skønt, frækt og kæresteagtigt og vi prøvede lidt flere stillinger. Det hele endte som det skulle - jeg takkede for “dansen” og var kort efter ude på gaden med et stort smil og en god oplevelse rigere. Jeg kunne som sagt ikke finde nogen anmeldelse af Isabella og frygtede lidt at det var fordi der ikke var noget spændende at skrive om. Jeg savner generelt anmeldelser af de skønne danske piger på bordellerne. Så hermed en opfordring til at dele jeres oplevelser - og stort tak til de brødre, der har delt deres oplevelser. K 11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2943 Skrevet 15. Maj Kanon1 skrev, for 10 timer siden: Jeg savner generelt anmeldelser af de skønne danske piger på bordellerne. Så hermed en opfordring til at dele jeres oplevelser - Kommer en mere onsdag aften bare rolig 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2943 Skrevet 15. Maj Så er der anmeldelse oppe af MileyforPleasure på Pussy Galore også 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg