Denstoreokse 91 Skrevet 14. Maj, 2024 Hej allesammen Jeg har lige besøgt Inessa. Det var en helt vild god oplevelse. Meget snaksagelig og sød. Total flot krop. Meget flottere end billederne. Virkelig sexet og rigtig god sex i forskellige stillinger. Kæmpe stor anbefaling herfra!!! Her er link: https://annoncelight.dk/showad/299100q 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 248 Skrevet 15. Maj, 2024 Jeg har ofte kastet et blik på Inessa og nu fandt jeg tid mens hun er i nærheden her i Rødekro Inessa er en meget meget flot ung kvinde med en rigtig behagelig væremåde. Billederne er retvisende. Nemt at betale med Revolut. Jeg nappede 1/2 time uden ekstra. Det er nok min standard når jeg besøger besøger en pige for første gang. Næste besøg bliver med OWO Jeg sluttede af i doggy med udsigt til en hvepsetalje og en dejlig velformet bagdel. Efter seancen var der lidt tid tilbage og vi lå og snakkede lidt om forskellen hvordan seancen foregår i Tyskland og i Danmark. Og hvordan hun og jeg nyder at et besøg foregår med gensidig respekt og en god stemning og lidt andre emner med relation til branchen Jeg blev fulgt til dørs med et kys og et kram. Alt i alt en dejlig oplevelse med en dejlig pige med et i mine øjne fantastisk udseende Chancen for genbesøg er 100% 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg