Hop til indhold
cassanova

Er DANSKE glædespiger bedre end de udenlandske?

Recommended Posts

Det korte svar er NEJ. Det er min erfaring. Jeg har godt nok kun besøgt 4 danske GP ere. Det er mit klare indtryk at de bedste udenlandske GP ere langt overgår de bedste danske GP ere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LeCoq skrev, for 1 minut siden:

De bedste i forhold til hvad?

Udseende?

Pris?

Indlevelse?

Kommunikation ?

?

De bedste i forhold til udseende, pris , indlevelse og kommunikation , ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt at du slet ikke generaliserer :rolleyes:

Jeg har klart haft de bedste oplevelser med danske kvinder. 

Et rigtigt godt argument for at købe sex af danske kvinder er, at risikoen for at de er ofre for menneskehandel er langt langt mindre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 16 minutter siden:

Det korte svar er NEJ

Det korte svar kunne jo også være JA, det ville min erfaring være. Men igen det er op til den enkelte at vurdere. 
Jeg mener ikke man kan sætte det op sådan sort/hvidt.

Hver person har sin egen skala, at sætte dem ind på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har udelukkende haft gode oplevelser med danske glædespiger. Med udenlandske virker det til at det er lidt mere lotteri engang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
cassanova skrev, for 28 minutter siden:

Det korte svar er NEJ. Det er min erfaring.

Det er nu os min.. Men jeg vil ikke sige mere, Så rykker de bare hovedet af mig.

Og det gør ondt.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så individuelt at spørgsmålet næsten er umuligt at svare på. Som flere allerede er inde på, kommer det også an på, hvad man søger hos de danske og udenlandske piger.

Husk at det er mennesker, vi taler om. De er lige så forskellige som os. Mange af pigerne er, tror jeg, en del mere livserfarne og reflekterede end os. 

Hvad er højest - Rundetårn eller et tordenskrald? Hvilken kunde er bedst, den danske eller udenlandske mand?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg arbejdede i saunaklubben hvor reglerne var ens for danske og udenlandske piger (kondom også ved oralsex, samme priser osv) der var de danske piger altid optaget mens de udenlandske piger havde en del mindre at lave.. Aftener helt uden danske piger der gik 80% af gæsterne igen uden at købe noget.. Mutter kunne blive decideret rødglødende hvis vi danske piger meldte fra med kort varsel fordi hun godt vidste det ville blive en aften med folk der bare kom og gik igen.. 

Jeg tror personligt det er smag og behag og ikke noget man kan stille op på den måde.. Og jeg forstår ikke helt formålet med debatten^_^.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker ikke det er nationaliteten det afhænger af….mere den enkelte person?

Jeg har både gode og dårlige erfaringer, med både danske og udenlandske GP’ere…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommunikation er for mig vigtig og der har danske kvinder en fordel. Fremfor nogle der forstår 3 ord engelsk og bruger Google translate til resten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 2 timer siden:

Det korte svar er NEJ. Det er min erfaring. Jeg har godt nok kun besøgt 4 danske GP ere. Det er mit klare indtryk at de bedste udenlandske GP ere langt overgår de bedste danske GP ere. 

Haha, jeg ved ikke, om der næsten kommer lidt clickbait over overskriften, når du så skriver det modsatte bagefter. Men helt sikkert et interessant nok emne.

Anyway, er danske GP’er bedre end udenlandske – er udenlandske bedre end danske?

Jeg tror hverken eller.

Måske er enkelte af de udenlandske pludselig blevet meget dyre i forhold til hvad der er inkluderet men ellers har jeg ikke tænkt så meget lige på det ene eller andet.

Det er bare skønt hvis nogen har lyst til at prøve lykken som GP.

Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

(…)

Husk at det er mennesker, vi taler om. De er lige så forskellige som os. Mange af pigerne er, tror jeg, en del mere livserfarne og reflekterede end os. 

Hvad er højest - Rundetårn eller et tordenskrald? Hvilken kunde er bedst, den danske eller udenlandske mand?

Der er nok måske lidt nogle fællestræk, der vil adskille udenlandske fra danske GP’er. Men derudover har du da helt sikkert ret i at pigerne netop også er ret forskellige som de fleste jo er. Nogen af dem kører dog lidt det samme koncept.

Jeg ved ikke, om det er f.eks. Eiffel Tårnet eller et tordenskrald der er højest – det er lige et lidt dybere spørgsmål. Jeg tænker måske ikke, det giver så meget mening det med at spørge om hvilken type klient der er bedst. Hvis du absolut skal spørge så foretrækker nogen af pigerne såkaldte “skandinaviske gentlemen” – men det skal du ikke spørge mig om hvad handler om.

Som jeg altid siger. Piger er klogere end mænd – jeg ved dog ikke, om de er mere livserfarne lige i denne sammenhæng som du skriver da jeg tror at en del af medlemmerne herinde er måske omkring de 40-60 år. Men uanset hvad. Os mænd, vi er sikkert lidt sådan nogle tosser.

Jeg gætter dog at din pointe er at du netop ikke ved hvad du skal tænke om ts’ spørgsmål? – jeg synes netop heller ikke det giver mening at spørge om danske er bedre end udenlandske eller omvendt :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, 1 time siden:

Nu du har besøgt de 4 bedste danske GP'er, kunne du så ikke skrive her i tråden hvem det er......mere så jeg kan spare en masse tid og penge, ved at køre direkte til dem ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Da jeg arbejdede i saunaklubben hvor reglerne var ens for danske og udenlandske piger (kondom også ved oralsex, samme priser osv) der var de danske piger altid optaget mens de udenlandske piger havde en del mindre at lave.. Aftener helt uden danske piger der gik 80% af gæsterne igen uden at købe noget.. Mutter kunne blive decideret rødglødende hvis vi danske piger meldte fra med kort varsel fordi hun godt vidste det ville blive en aften med folk der bare kom og gik igen.. 

Jeg tror personligt det er smag og behag og ikke noget man kan stille op på den måde.. Og jeg forstår ikke helt formålet med debatten^_^.? 

Det tror jeg godt jeg ved hvorfor - det har noget at gøre med at en aftale er en aftale: Det er min erfaring med forskellen: Betaler man prisen for en aftale får man i højere grad det der e raftalt med en dansk pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg var sammen med en pige, Her den forleden dag. Hun kunne ikke snak engelsk, men det var kæreste sex.. hendes krop sprog, hendes kys, det hele var bare fantastisk.. jeg har været sammen med hende før, så jeg vidste godt hun var god.. hun fik selvfølgelig 100% mere. (Penge) Og blev hun glad for.

Nogle dage efter skrev jeg til en dansk pige, vi aftalte et tidspunkt.. og jeg mødte op, skrev til hende.. men ingen svarede. Jeg var der 1time. Så kørte jeg hjem.. så skrev hun, jeg havde glemt dig i vaskekælderen..

De her to oplevelser. Hvordan vil i mænd ha det?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 1 time siden:

Hvem er de fire? 

Jeg har besøgt væsentligt flere end 4, og mange udlandske, og har erfarer at deres pas ingen indvirkning har på kvaliteten. Det afhænger 200% af den individuelles styrker og dagsform.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe personlighed, kemi, kommunikation er på plads er det jo egentligt ligemeget om pigen er dansk eller udenlandsk som jeg ser det. Udover sproget er det i bund og grund det samme. 

Men jeg har også kun været sammen en enkelt dansk pige, hvor jeg tænkte under akten at det bare føles som at være sammen med de udenlandske piger. Men som udgangspunkt er danske piger et sikkert valg, føler jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, 1 time siden:

Det tror jeg godt jeg ved hvorfor - det har noget at gøre med at en aftale er en aftale: Det er min erfaring med forskellen: Betaler man prisen for en aftale får man i højere grad det der e raftalt med en dansk pige

Måske saunaklubben også bare lagde op til mere end knep og kør generelt og der er det måske alligevel at foretrække med en der taler samme sprog eller måske så når "the playing field" er lige og fair så betyder det noget at kunne snakke sammen who knows:ph34r:..

De piger der arbejdede i saunaen snakkede alle utrolig godt engelsk og et par stykker af dem lærte end del dansk igennem tiden jeg kendte dem.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker dansk mad, men jeg elsker også Italiensk mad, og spansk.. og særligt fransk.. det asiatiske køkken er også godt… jeg personligt er ikke så meget til fx polsk mad, men jeg fordømmer ikke dem der sværger til polsk mad… tværtimod synes jeg det er fantastisk at der er noget for os alle… 

Jeg er rigtig glad for mad - men mest af alt elsker jeg desserter. Og det er faktisk lige gyldigt hvilken nationalitet… sludder, hvilket land desserten stammer fra. Kunne jeg leve af alle slags desserter, så havde jeg gjort det.

ovennævnte kan muligvis anses som afsporing, og hvis det skulle ske tager jeg gerne et point… men jeg tænker flertallet forstår at jeg forsøger at sige at vi alle har præferencer - og at det er fuldstændig lige gyldigt at diskutere hvad der er bedst når det handler om smag og behag ^_^<3

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 2 timer siden:

Jeg har godt nok kun besøgt 4 danske GP ere

Imponerende så er du nærmest ekspert i Danske GPer jo :rolleyes: :lol: Lad os allesammen vægte din mening højest så :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er det kommunikationen væsentlig for at se om der er basis for mere end bare .... Der har de danske piger ofte en fordel, men på begge hold findes der gode og bedre til kommunikation og for den sags skyld oplevelsen. Vil ikke sige at jeg foretrækker dansk for udenlandsk eller omvendt, men hvis jeg har god tid oplever jeg det ofte lettest at tale med en dansk pige så på den måde har de måske mentalt en fordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke sige noget om hvorvidt danske GP’er er bedre end udenlandske. Det er i grunden et spørgsmål som jeg finder ret umuligt at nogen seriøst kan svare på.

Men jeg kan svare på hvad jeg foretrækker. Og jeg foretrækker, alt andet lige, danske piger. Dels fordi kommunikationen er langt lettere og dels fordi jeg oplever større overensstemmelse med hvad der annonceres med og hvad man møder og får end hos udenlandske, hvor jeg et par gange har oplever at den søde GP ikke selv anede hvad der var annonceret med og hvad jeg havde bedt om. Det kan blive lidt træls.

Jeg har også oplevet en enkelt dansk milf der vejede 15 kg mere end det var beskrevet og hvor billederne nok var ret gamle. Jeg skulle være gået igen, men blev og det var en meget middelmådig oplevelse. Så det er ikke entydigt at danske piger er er sikkert valg.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, i forhold til at de konsekvnet levere god service og er så skid søde, eller det er i hvert fald min erfaring.

De udenlandske svinger mere i mellem et dårligt besøg, okay og et helt fantastisk besøg.

Men hvis man følger dette opslags tankegang, må vi jo opdele de udenlandske i forskellig grupper som i polske, spanske, rommænske piger, for begrebet udenlandske er for vidt.

Alt i alt, er jeg nået frem til at det kommer helt an på personen man møder og hvem de møder. Men igen har haft fantastiske oplevelser med mange udenlandske og aldrig haft et dårlig møde med en dansk GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har til dato ikke haft besøg hos danske piger , hvor det har været spild af penge og været maskinsex , det har det til gengæld været hver gang det har været hos udenlandske, så derfor holder jeg mig til de danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...