Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har ikke besøgt hende.

men Lucy giver god massage og god service.

https://annoncelight.dk/showad/291663

Skrevet

Stedet ligger i en større lysregulering i Esbjerg - ved kirkegård og Rema1000.

billederne er nok ejeren - en stor dame - nok nærmere 50 end 40 år. 

ville ikke give massage igår men tilbød en yngre og nydelig dame ca 30 år. Kæmpe tattoo på ryggen, men ellers sød og service minded. FP er standard pris. 

Der er ligeledes en dame tæt på 60 som kun giver massage -  ikke prangende. Det er den tidligere Luna som huserede i Sydjylland for 5-6 år siden. 

Skrevet

Hvis man kan lide ældre ildelugtende pige så kommer du til det rigtige sted. Da jeg besøgte stedet virke ejer beruset selvom klokken kun var 10 om formiddag. Billederne passe måske for 10 år siden. Jeg valgte at g igen fordi jeg ikke ville spilde mine penge på en som lugtede så grimt.

• 3 months later...
Skrevet

Nu er Lilly fra Sirada i Thisted rykket ind på dette annonce  nummer og hun er i Randers, men info om hende er stadig på 405743, og hun får gode karakterer fra opholdet i Thisted. :mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.