Hop til indhold

Bramming privat diskret ung kvinde 32 år

Featured Replies

Skrevet

Ægte og sød. Man er selvfølgelig ikke hendes drømmefyr, der giver hende 10 orgasmer i træk bare ved at kigge hende dybt i øjnene, men hun er tilstrækkelig engageret til, at man mærker, hun har det ok med det. Pæn, sød og kurvet, men bestemt ikke fed.

Skrevet
Fornavn efternavn skrev, for 3 timer siden:

Ægte og sød. Man er selvfølgelig ikke hendes drømmefyr, der giver hende 10 orgasmer i træk bare ved at kigge hende dybt i øjnene, men hun er tilstrækkelig engageret til, at man mærker, hun har det ok med det. Pæn, sød og kurvet, men bestemt ikke fed.

Hvordan finder du hende ? Linket virker ikke :(

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 4 timer siden:

Hvordan finder du hende ? Linket virker ikke :(

Hold øje. Gem nummeret når annoncen er på. Der kan gå dage imellem annoncen er på i nogle timer.

• 4 months later...
Skrevet

Hende ville jeg holde mig LANGT fra, magen til usympatisk trunte skal man lede længe efter.

Vestjyllands værst gp.

Skrevet

Har prøvet hende, hun holder også til ved korskroen nogen gange, hun tager den også røgen, men jeg fik kun et handjob.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.