Hop til indhold

Recommended Posts

Ringede til Nicki, som straks tog telefonen og vi aftalte en tid. Jeg behøvede ikke adressen, da jeg kendte den i forvejen. Jeg tog så i svømmehallen, fik mig vasket og gjorde mig klar med en tur i saunaen, barbering, en mindre svømmetur end sædvanligt og en lille en på øjet på en solvogn. Sluttede så af med endnu en tur i saunaen.

 

Havde så et lille ærinde, men ca. en halv time før den aftalte tid, var hun så sød at sende en SMS for at minde mig om aftalen. Jeg tænkte at hun måske bare sad og ventede på mig :wub:  og SMSede derfor tilbage, at jeg godt kunne være der lidt før - og det måtte jeg gerne   :D Jeg troede ellers jeg var ved at være lidt kendt i kvarteret og forsøgte denne gang at køre den anden vej rundt, men da var jeg da godt nok ved at tro, at jeg var røget på en længere rundtur, men det viste sig ikke at være så slemt endda og jeg fandt hurtigt huset igen.

 

Nicki havde vist hørt mig komme - eller var det hendes lille søde hund, som jeg desværre ikke havde nogen godbidder med til i lommen. Den var vældig interesseret i at snuse til mig - nok fordi jeg selv har hund og Nicki lukkede den ud i gangen, for at den ikke skulle forstyrre. Vi ordnede betalingen, jeg tog tøjet af og hun afslørede en henrivende lyseblå indpakning, som bare gjorde hende endnu smukkere og fremhævede hendes attributter på vidunderlig vis, så jeg syntes næsten ikke, hun behøvede tage den af   :wink:

 

Det der var indenunder fejlede nu heller ikke noget og jeg kunne bare ligge og nyde hendes dejlige smil, mens mine hænder fik lov at vandre henover hendes slanke krop og de flotte velsiddende og velproportionerede forlygter, som jeg selvfølgelig også lige skulle smage lidt på - Mums  :-P . Hun mente hun havde kolde hænder, men det havde jeg jo råd for i form at en varm og blød jernstang, som hurtig blev endnu mere varm og stiv at hendes kyndige bearbejdning. Første gang havde den vist chokeret hende lidt     Nu tog hun den i munden og jeg må sige hun gjorde det næsten alt for godt. Vekslede med lidt HJ og lod fingrene gå på opdagelse på min lystfløjte, så jeg var lige ved at få åndenød.

 

Som tak, syntes jeg hun havde en slikketur til gode og bad hende sætte sig op på mig, så jeg både kunne kramme og nyde synet af hendes velformede kugler, slikke hendes lækre fisse i lang tid og selv holde jernet varmt. Hun syntes det var dejligt og var jeg ikke blevet træt i tungen, ville hun vist gerne have haft mer   :P

 

Nu fik jeg endnu en slikketur, før jeg måtte hjælpe hende med at montere et kondom - det er også svært med lange negle   :wink:  Nicki har ikke bare nogle flotte nødder - så jeg bad hende sætte sig op på mig med ryggen til, så jeg rigtig kunne nyde synet af hendes velformede popo og hun tog en lang ridetur ud over stepperne, indtil jeg syntes vi også skulle afprøve stolen i hjørnet.

 

Det er ikke alle steder, de har en egnet stol - og det er en skam, men her stod sådan en rigtig gammeldags smal højrygget stol med et simpelt betræk, hvor jeg satte mig med Nicki ovenpå med fronten mod mig, så jeg rigtig kunne kramme hendes frække buste og jeg må sige hun gav den gas  :-P  så jeg efter et stykke tid mente jeg hun hellere måtte slappe lidt af og få lidt læskende. Jeg har også lovet nogle profiler herinde ikke at udblokke modellerne alt for meget.

 

Jeg fik Nicki til at ligge sig godt til rette på sengen med en god hovedpude, så hun lå behageligt, medens jeg afmonterede kondomet og satte mig overskrævs over de henrivende jader. Hun tog glad min mandom i munden, for at give mig endnu en dejlig slikke tur. Jeg måtte dog lige selv give den et par tag for at komme helt op at køre, før jeg lod hende tage imod min livseleksir. Jo, hun sluger gerne og suttede mig grundigt ren for at få det hele med.

 

Bagefter fik vi en lang hyggelig snak, medens jeg lå på albuen og nød synet af og kælede lidt med hendes skønne boobies, så jeg var blevet helt træt i armen da hun endelig sagde, tiden var ved at være udløbet. jeg tog tøjet på igen, gav hende et kram og lovede hunden at jeg nok skulle tage en godbid med til den næste gang   :idea:

 

På vej hjem ad motorvejen, kørte jeg stille og roligt, medens jeg sad og mindedes besøget hos Nicki; hendes søde væremåde, flotte figur, mørke krøllede hår og ikke mindst den smukke naturlige barm, hvilket fik mig til helt at glemme tid og sted og jeg missede derfor en motorvejsafkørsel og måtte køre en lille omvej, men så kunne jeg jo drømme lidt mere om søde Nicki   :wink:

 

Hun annoncerer af og til på annoncelight under Herning/Midtjylland: https://annoncelight.dk/annonce/104703/nicki-i-lind-tirsdag-og-onsdag

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beretning om en rigtig dejlig, sød og smuk pige.

 

Godt at du fandt vejen selvom du kørte lidt forkert.

Havde jo været træls hvis det var under akten, det var sket.

Så kunne det da vist være hun havde givet jernet et lille rap, så den kunne finde dens rette plads. ;-)

 

Ser også frem til at besøge hende igen, når min vej går forbi.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

På vej hjem ad motorvejen, kørte jeg stille og roligt, medens jeg sad og mindedes besøget hos Nicki; hendes søde væremåde, flotte figur, mørke krøllede hår og ikke mindst den smukke naturlige barm, hvilket fik mig til helt at glemme tid og sted og jeg missede derfor en motorvejsafkørsel og måtte køre en lille omvej, men så kunne jeg jo drømme lidt mere om søde Nicki   :wink:

 

 Pas nu på - det kan ende helt galt  :grin:

 

Har også siddet og savlet over hende.. og havde en aftale med hende som jeg desværre måtte aflyse da hun var i Svendborg for ½-1 år siden. Herning er for langt at køre for mig, desværre.... Har haft et godt øje til hende længe... og hendes fortrin :P

 

Tak for beretningen.

 

Dressmann

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige på nær den med de velformede kugler( havde nær kløjs i kaffen ;-P ) så takker jeg for en kanon anmeldelse...

Lyder som en dejligt pige...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
  

 Hun mente hun havde kolde hænder, men det havde jeg jo råd for i form at en varm og blød jernstang, som hurtig blev endnu mere varm og stiv at hendes kyndige bearbejdning. Første gang havde den vist chokeret hende lidt     Nu tog hun den i munden og jeg må sige hun gjorde det næsten alt for godt. Vekslede med lidt HJ og lod fingrene gå på opdagelse på min lystfløjte, så jeg var lige ved at få åndenød.

 

...godt du fik et par ord med angående udrustningen, var sku ved at blive nervøs for at du var ved at falde fra ;)

men godt hun var løsnet op, og var kommet over choket... :wink:

 

Som altid dejlig anmeldelse :)

 

Grækeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde Nicki ser rigtig sprød og dejlig ud, men lidt øv hun ikke er til kys - men i forhold til min seneste glædespige oplevelse, så kunne det alligevel ske at hendes tilbud og at komme så mange gange man kan, skulle afprøves ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de ludere jeg også har besøgt og det var da en OK oplevelse. Kørte så forbi engang af bare nysgerrighed og der fulgte politiet nærmest efter mig, jeg vendte og kørte tilbage og de fulgte efter lige indtil hvor Nicki holder til. Der stoppede de og stod ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu Mister.

 

Ordet "luder" virker stødende, så omtal dem pænt.

 

Husk nu på at der er flere, der bruger samme adresse at arbejde fra.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu Mister.

 

Ordet "luder" virker stødende, så omtal dem pænt.

 

Husk nu på at der er flere, der bruger samme adresse at arbejde fra.

 

ØH NÅ! 

 

Det var så Nicki jeg besøgte!

Del dette indlæg


Link til indlæg

ØH NÅ! 

 

Det var så Nicki jeg besøgte!

 

Ja, men vidste du, om hun var der den dag politiet besøgte stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men vidste du, om hun var der den dag politiet besøgte stedet?

 

I behøver ikke længere kæde "Nicki" og stedet i Lind sammen med politiet. Jeg ved tilfældigvis at en på den pågældende vej af og til får besøg af sin søn. Der er betjent i Herning ... 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

I behøver ikke længere kæde "Nicki" og stedet i Lind sammen med politiet. Jeg ved tilfældigvis at en på den pågældende vej af og til får besøg af sin søn. Der er betjent i Herning ...

Din lyseslukker..!!

Det var lige så spændende :D en lokal kriminal historie :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I behøver ikke længere kæde "Nicki" og stedet i Lind sammen med politiet. Jeg ved tilfældigvis at en på den pågældende vej af og til får besøg af sin søn. Der er betjent i Herning ... 

er det ikke privat kørsel i firmabil  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men vidste du, om hun var der den dag politiet besøgte stedet?

 

Nu var jeg jo selvfølgelig ikke henne og banke på for at spørge hende, men de gik derind og iflg annoncelight var hun der den dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen - er det da ikke fuldstændig ligegyldigt om politiet har været der eller ej. Hvad rager det os.  Søde Nicki ser forrygende ud og Riesenschwanz vil gerne besøge skønheden.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej d'herre :)

Nu vil jeg altså meget gerne fast slå en gang for alle at politiet ikke har været her mens jeg har været her :) Er ked af at skuffe jer, som nu sidder med de vildeste fantasier, nej jeg er ikke bankrøver eller andet hvor politiet kommer til. En gang har jeg været tæt på at ringe efter politiet, mens der var en kunde. ene og alene fordi jeg frygtede for mit ve og vel. MEN RINGEDE ALDRIG, TRUSLEN VAR NOK OG HAN STAK HALEN MELLEM BENENE OG SMUTTEDE. Så er der sikkert nogen der tænker de værste ting om mig nu. Fordi jeg kunne finde på at true en med politiet, men når jeg bliver skubbet alvorligt rundt med, får stjålet mine ting og fyren ikke vil gå, så bliver jeg nød til at skrue bissen på og få ham til at gå. Det hjalp at jeg lod som om jeg snakkede med politiet, han har heldigvis heller ikke kontaktet mig igen-.

Men nej, jeg har ikke haft noget med politiet at gøre, og så vidt jeg ved har de andre piger heller ikke haft politiet her ude. Det lyder som om vi bliver skygget eller noget. Gør vi nu ikke, og det er der ingen grund til at tro.
Er faktisk virkelig træt af og ked af at der er EN (ret mig hvis der er flere) som mener at jeg har politiet rendene herude. det kunne nu godt lyde som om du har set dig sur på mig? og kommer ned nogle historie. Hvis dette er sagen, så stop det dog. 

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de ludere jeg også har besøgt og det var da en OK oplevelse. Kørte så forbi engang af bare nysgerrighed og der fulgte politiet nærmest efter mig, jeg vendte og kørte tilbage og de fulgte efter lige indtil hvor Nicki holder til. Der stoppede de og stod ud.

Så det er dig der mener at politiet har været ude ved mig ? det kan jeg så fortælle dig at de ikke har en eneste gang :) De andre piger som også nogen gange bruger stedet har heller ikke oplevet at politiet ville have kontakt med en fra dette hus. Nu har jeg så været så smart at snakke med personen som eger dette hus, Da personen jo ville få af vide hvis de ville noget med en fra dette hjem. Men personen har aldrig hørt fra politiet eller set politiet. ud over ved en genbo eller nabo hvis søn er betjent. JO DE KØRE OGSÅ PRIVATKØRELSE LIGESOM SÅ MANGE ANDRE GØR I FIRMABILER. Så nu vil jeg egentlig bare gerne have af vide hvorfor du prøver at give mig sådan et dårlig ry? Det virker ikke men bliver tæmmelig irriteret og skide ked af at der nok er nogen som tror jeg er på kant med loven og har politiet i hælende. hmm det virker som om du bare vil genere mig. kom med datoen for det hvis du kan huske det eller andet. for det der, det virker tiol du bare har set dig ond på mig, og hvis du kunne se at de stoppede der hvor jeg holdte til, er det så ved huset ?? for det kan du ikke se fra den anden vej hvis du kørte.

Redigeret af Nicki
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften  Folkens

 

Har noget nyt Status  Vedr,  De  to   Fisse Letter  Sofie & Nicki  Hvordan er Service der

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften  Folkens

 

Har noget nyt Status  Vedr,  De  to   Fisse Letter  Sofie & Nicki  Hvordan er Service der

 

Hvorfor er du så interesseret i dem at du ligefrem indrykker annoncer på annoncelight + flere indlæg på Eroguide for at få noget at vide - og alligevel, er det eneste du kan finde ud, at nedgøre dem?

 

Du skylder iøvrigt stadig Lille Søde Sofie en undskyldning for at forveksle hende med en anden Sofie! 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er du så interesseret i dem at du ligefrem indrykker annoncer på annoncelight + flere indlæg på Eroguide for at få noget at vide - og alligevel, er det eneste du kan finde ud, at nedgøre dem?

 

Du skylder iøvrigt stadig Lille Søde Sofie en undskyldning for at forveksle hende med en anden Sofie! 

 

Politimanden har talt!!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valgte i dag at kontakte Nicki fra Herning. Hun havde en tid ledig og jeg så frem til mødet. Da jeg ankom, kom den smukkeste unge dame ud og tog imod mig. Slap af hvor er hun dog gudelækker.

Seksuelt var hun fantastisk til BJ og hun sluger det hele. Hendes røv er total stram og lækker. Mums

Havde jeg været 25, så havde jeg sgu giftet mig med hende.

Bestemt ikke sidste gang jeg skal besøge hende.

P.S. Jeg så ingen politi der. Smiler

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

P.S. Jeg så ingen politi der. Smiler

 

Heller ikke Mister Fuck, Forsigtigfyr og Rasmus52 på lur i baghaven?  :wink:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej dog ikke.

Men tjekker næste gang jeg skal derned.

Smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Én eneste afsporing mere af denne anmeldelse medfører låsning af tråden og advarsler til den/de implicerede! :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...