Hop til indhold

Genbesøg hos wendy i Vejle

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/275452

nå så blev det mandag og det betød et nyt genbesøg hos  wendy da hun er tilbage i Vejle .

efter at have været på arbejde siden klokken 3 og knoklet røven af bukserne så jeg kunne have tidligt fri så ville jeg forkæle mig selv med et besøg hos skønheden.

Efter første besøg tilbage i starten af marts måtte jeg have en omgang med hende igen, og lad mig sige at jeg blev ikke skufftet heller ikke anden gange. Det blev dog kun til 45 minutter den her gang.

Kontakten gik som sidst ganske fint, jeg fik svar hurtigt efter jeg skrev og et møde var nu i hus.

Da jeg ankommer åbner wendy døren smuk som hun nu er og bliver modtaget med et smil og et stort kram. Vi går op hvor par akrobatikken skal til og finde sted, og vi får begge to tøjet af, og vi får snakket ret længe om alt eller intet inden akten. Vi glemte vidst tid og sted så vi havde ikke alverdens til tid, lige pludselig kysser hun mig i noget tid og imens køre mine hænder rundt på hendes dejlige krop. Hun er fantastisk at krølle laner med, hun er også god til at bruge sine orale færdigheder, jeg var også nede og smage på hende og det var en ren nydelse at smage hende forneden, så var det op med hende på mig og så en ridetur og da tiden var ved at rend ud var det med et afsluttende handjob.

Wendy er sgu skøn, og er ret hurtigt blevet en favorit, hun er sød og nærværende, smilende og virkelig snaksalig, man kan snakke om alt eller intet med hende, og hvis man respektere hende og hendes grænser ja så får man en fantastisk oplevelse. Da jeg lige var kommet fra fitness kunne hun vidst godt se resultaterne fra en hård og solid bryst træning, og jeg fik også komplimenter for mit udseende og tøjstil og det er jo absolut ikke dårligt.

Jeg vil mene at wendy er et unikum, hun er sjov, klog og en rigtig smuk kvinde også når hun ikke bruger makeup.

Jeg vil slutte af med at sige at wendy godt kan forvente flere besøg af mig 

Skrevet
  • Author
cassanova skrev, for 2 timer siden:

Sjovt med hende Wendy. Nogen er vildt utilfredse og andre er begejstrede.

Sådan vil det jo altid være, jeg er en af dem som er begejstrede

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.