pinoylover 0 Skrevet 13. Maj Hej Jeg skal til Filippinerne snart. Kan i give nogle fif angående, hvad priser generelt er i Filippinerne angående prostitution og massage klinikker med happy ending, hvad ydelser der typisk koster hvad. Storby vs mindre by. Hvordan ved jeg at de tilbyde happy ending eller ej i en massageklinik f.eks. Hvad koster en halv time / 1 time så jeg kan undgå white man price f.eks. Jeg vil suge alt til mig med kyshånd der relaterer sig til priser, kutymer, tips og lignende. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 319 Skrevet 13. Maj Opret dig på den app der hedder Pinalove, der kan du møde en masse spændende amatører. Kodeordet for sex er “fun”. Få også app’en der hedder Whatsapp, det er der man aftaler nærmere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nolan 69 Skrevet 13. Maj Jeg var der for mindre end et år siden og før jeg tog afsted havde jeg lavet lidt research på https://massagerepublic.com Der kan du også se hvad de tager per time. Jeg var også på Pinaylove, men syntes ikke at der var mange piger på den side. Men hvis jeg skal være ærlig så vil jeg anbefale at du får downloadet nogle helt almindelig dating apps, så som Tinder og badoo. Du kommer hurtigt til at få nogle matches og du kan også hurtigt komme ud på en helt almindelig date og møde en helt almindelig pige. Hvor hurtigt du så kan få dem med hjem til noget fræk hygge kommer nok lidt an på hvor god du er til dating gamet Du kan også møde professionelle piger på de dating apps og de skal nok skrive til dig og lade dig vide hvor meget de vil have. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 13. Maj (edited) nolan skrev, 1 time siden: Du kan også møde professionelle piger på de dating apps Ifølge min erfaring var de mest aktive piger på de der dating apps = ladyboys Alle i Phillipinerne har en medfødt refleks med hånden - så regn med at skulle give tips og have nogle småpenge i baglommen, så du ikke behøver hive pungen frem hver gang - men generelt prøver jeg kun at give tips til enlige mødre og ældre kvinder - de fleste mænd kan sagtens få et job, hvis de anstrenger sig lidt - og ellers bruger de bare pengene på spiritus eller cigaretter mv. - det kan godt være de siger de skal bruge penge til ris - men ris koster ingenting. Folk siger at maden i Phillipinerne er dårlig, men jeg syntes den var god og de laver udmærkede "danish" - så jeg tog vist lidt på. Kun på et mindre lokalt spisested fik jeg noget nudler med hønseskind, ben og lidt kød, der smagte af igår. Bemærk at hvis du bevæger dig ind i et storcenter som f.eks. "Robinsons", kan du komme ud for at blive kontaktet af nogle piger eller kvinder, der er ude på at tjene lidt ekstra - men regn med ca. 1000 pesos for short time og 2 - 3000 for long time + tips - og meget irriterende at de finder på alle mulige mærkelige undskyldninger for at leave before time - kondom er også næsten obligatorisk, shower together kender de ikke rigtig - virkelig downside i forhold til Thailand, hvor de gerne bliver, klarer opvasken og gør lidt rent + måske en ekstra sutter Redigeret 13. Maj af Jernsvinet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 7. Juni Jeg ser, i mine notater, at jeg tit betalte 312 kr. For sex fra mit yndlingssted i Angeles City. Hvis du ikke har været der før. Og kun været i Thailand kan du godt glæde dig. Jeg oplevede rigtig tit at de piger jeg var sammen med i Filippinerne var reelt våde og stønnede når man rører dem. Filippinerne er generelt et fattigere land end Thailand og tingene fungerer bare ikke særlig godt i Filippinerne men i Thailand handler det mest om hvad du kan tilbyde dem af penge men i Filippinerne handler det også meget om at du er sød og rar og har respekt for deres følelser og nogle gange giver det dig kærlighed tilbage. Held og lykke jeg ville ønske jeg skulle med. Håber du finder en lokal pige som du ikke skal betale dagspenge for men bare mad på den måde får du sex hele tiden og ikke pretend sex men rigtig sex. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg