Hop til indhold
Guest TboneDK

Bellen - Kastrup

Recommended Posts

Jeg prøvede at skrive til hende, men hun gav den samme adresse hvor der var flere mulatter der holdte til, som i følge anmeldelser herinde havde falske billeder, så jeg gik ikke videre med det.

 

Men hvis du gør dig nogle erfaringer med hende, vil jeg gerne høre om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Jeg prøvede at skrive til hende, men hun gav den samme adresse hvor der var flere mulatter der holdte til, som i følge anmeldelser herinde havde falske billeder, så jeg gik ikke videre med det.

 

Men hvis du gør dig nogle erfaringer med hende, vil jeg gerne høre om det.

 

Naaah, så lyder det sgu også næsten som et NO-GO fra mig, gider ikke alle de fake annoncer, med "slappe" - mulatter med rynket røve :wink:

Brug dog ægte billeder, så VED man da hvad man går ind til, og er fri for at køre igen, fatter ikke de smider "super-model" billeder op, når det slet ikke holder..

FOR pæne billeder, gør jo at man allerede på forhånd har en forventning om at blive skuffet (Og VED godt der er flotte pige "derude" men der er langt imellem dem der ER lækre og dem der FAKER den)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...