Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Jeg har prøvet at komme afsted flere gange - men synes det er enormt svært at finde den "rigtige" og jeg har meget svært ved at gennemskue alle de annoncher der er.

Så nu vil jeg prøve om jeg kan finde hende her? Håber jeg kan få noget hjælp eller at en pige måske vil svare.

Jeg ønsker ingen sex -  men vil enormt gerne noget facesitting og et rigtig lækkert BJ.

Hun skal selvfølgelig være sød og gide det - har haft en dårlig oplevelse for nogle år siden hvor det virkelig føltes som at det skulle overståes og det er nok det der har gjort det svært for mig at komme op på hesten igen.

Det skal helst være i storkøbenhavn, men ikke amager eller indre by. Det kan også være mellem Kbh, roskilde og køge.

30+ da jeg ikke er til yngre piger.

Og så skal hun være dansk.

Jeg håber virkelig at nogen derude vil svare og hjælpe mig videre over tærsklen til dette univers :-)

Vh

Hr. Andersen

Skrevet
seemoreandersen skrev, for 4 timer siden:

jeg har meget svært ved at gennemskue alle de annoncher der er.

En god ide er altid at søge anmeldelser på Eroguide - har pigen fået flere gode anmeldelser af stabile brugere - så er du næsten bound for en god oplevelse, selvom du kommer med lidt mærkelige ønsker - ønsker som jeg af og til selv praktiserer, da jeg er kommet i den alder at kondomer virker mere modsat end de blå piller - og så vil jeg hellere bare nyde at være sammen med en smuk, slank, elegant og varm kvinde - nærmest som at se sex-preformers IRL ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Jeg ville prøve at kontakte @Liv

(nå ja, det har jeg gjort :P)

Super, og lidt over 30..

Skrevet
  • Author

Tak for jeres svar.

Jeg er meget glad for hjælpen - og der er et par søde piger der har skrevet til mig. 

Det er desværre bare ikke lykkedes mig at få kontakt til dem da de ikke svare tilbage.

Jeg må væbne mig med tålmodighed og håbe at høre fra en af dem.

Jeg skriver selvfølgelig en anmeldse så snart jeg har været af sted.

Skrevet
seemoreandersen skrev, den 13.5.2024 at 19:45:

Det skal helst være i storkøbenhavn, men ikke amager eller indre by. Det kan også være mellem Kbh, roskilde og køge.

30+ da jeg ikke er til yngre piger.

Og så skal hun være dansk.

Jeg håber virkelig at nogen derude vil svare og hjælpe mig videre over tærsklen til dette univers :-)

Vh

Hr. Andersen

Hvad med en af de voksne piger hos seductiongirls ?

Bare fortæl hvad du vil, dine ønsker virker meget normale og indenfor det normale, så tænker jeg du skulle have gode muligheder

http://seductiongirls.dk/pigerne/victoria/

http://seductiongirls.dk/pigerne/caroline-h/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.