Hop til indhold

Fantastisk massage oplevelse i Hedehusene

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde en oplevelse i går, som simpelthen var fantastisk, og fortjener i den grad at blive skrevet om her. Jeg har ikke før lavet anmeldelse på den slags, men jeg blev spurgt og selvfølgelig ville jeg det, oven på den service. 

Det var mit første møde med betalings sex, og på annocelight, finder jeg en annonce hvor et ungt og frækt par, tilbyder erotisk massage til par og singler. Man skal ganske nok være lidt bi nysgerrig, da de kun massere og forkæler sammen, men hold nu op !!! Jeg er ikke bi, men måden dette blev udført var helt fantastisk - En blanding af professionelle og erotiske mennekser og følte ikke min seksualitet blev udfordret. Han virkede bare professionel og meget maskulin/straight + tror ikke jeg havde kunne, hvis han var meget feminin eller meget gay agtig.

Stemningen var god og temperaturen perfekt (fryser nemt ). Blev budt ind med et glas champagne og vi snakkede kort og de præsenterede sig og var meget jordnære og imødekommende.

Jeg fik 60 minutters full body massage, hvor jeg valgte middel hård. Her skiftedes de til at massere mig forskellige steder, og havde også fokus på min pik, nosser og røv. Til sidst var det svært at skelne mellem hvem der var hvem, da jeg ikke kunne se noget. Dette gled ind i et fantastisk dobbelt blowjob og handjob. Hvor jeg til sidst kom i en kæmpe orgasme, hvor især manden gjorde noget jeg aldrig har prøvet. Han masserede min prostata fra  mellemkødet lige bag nosserne, mens de begge havde tungerne om min pik, og hun en finger i min mund. Jeg blev spurgt om jeg ville tilkøbe penetrerende massage, hvor jeg kunne vælge mellem at hun red mig mens de masserede mig, eller at hun eller han trænge op i mig. Fed detalje, men del del sprang jeg over, det skal prøves næste gang. 

Var kun lidt i tvivl om, om jeg bare skulle ligge stille, eller om jeg måtte røre hende, men det fik jeg lige af vide at jeg ikke måtte, da jeg forsøgte. Ingen sure miner dog

Kan varmt anbefales

https://annoncelight.dk/showad/402187pan widgetspanpan widgepan widget

Skrevet
håndværker fyr skrev, for 35 minutter siden:

eller om jeg måtte røre hende, men det fik jeg lige af vide at jeg ikke måtte, da jeg forsøgte

Tak for dit skriv, lyder fedt!!

Berøring til hende/dem, kan dog tilkøbes mens du modtager massage, som jeg kan læse mig frem til

Skrevet

Har tid i morgen…

bliver spændende:smile:

Skrevet

Var forbi kl 12.15 og hvilken fantastisk oplevelse, kan kun anbefales. 

Skrevet
håndværker fyr skrev, den 13.5.2024 at 13:19:

Jeg havde en oplevelse i går, som simpelthen var fantastisk, og fortjener i den grad at blive skrevet om her. Jeg har ikke før lavet anmeldelse på den slags, men jeg blev spurgt og selvfølgelig ville jeg det, oven på den service. 

Tak for din anmeldelse :) Det lyder som en fantastisk oplevelse du har haft. 
Har også selv gået og luret på parret.
Havde du valgt Stor pakke eller Luksus pakken?

Skrevet
  • Author
ismanden skrev, for 11 timer siden:

Tak for din anmeldelse :) Det lyder som en fantastisk oplevelse du har haft. 
Har også selv gået og luret på parret.
Havde du valgt Stor pakke eller Luksus pakken?

Det var virkelig en øjenåbner! Har ikke prøvet massage møder før. Men det skal prøves igen. Har heller ikke ladet en fyr røre mig før, men det kunne altså helt sikkert også noget.

Mikkels meget professionelle måde at håndtere det på og ikke gøre det til en "ting" gør at man nemt kan være i det, eller det virkede i hvertfald på mig ☺️

Jeg kan se at deres "menu" ser lidt anderledes ud nu end den gjorde første gang, men der var de også lige startet op. Har booket en luksus pakke til onsdag. Den pakke jeg bestilte første gang var lidt ligesom deres luksus pakke, men kun på 30 minutter. Det var for at være ærlig lidt for presset og alt for kort tid, til at indeholde mere end 2 tilvalg. Da de jo faktisk også bruger en pæn del af tiden på at fokusere på en rigtig fin og god massage, som grænser til at være professionel. Tror de har erhvervsmæssig massage erfaring begge to. 

Skrevet
håndværker fyr skrev, for 8 timer siden:

Det var virkelig en øjenåbner! Har ikke prøvet massage møder før. Men det skal prøves igen. Har heller ikke ladet en fyr røre mig før, men det kunne altså helt sikkert også noget.

Mikkels meget professionelle måde at håndtere det på og ikke gøre det til en "ting" gør at man nemt kan være i det, eller det virkede i hvertfald på mig ☺️

Jeg kan se at deres "menu" ser lidt anderledes ud nu end den gjorde første gang, men der var de også lige startet op. Har booket en luksus pakke til onsdag. Den pakke jeg bestilte første gang var lidt ligesom deres luksus pakke, men kun på 30 minutter. Det var for at være ærlig lidt for presset og alt for kort tid, til at indeholde mere end 2 tilvalg. Da de jo faktisk også bruger en pæn del af tiden på at fokusere på en rigtig fin og god massage, som grænser til at være professionel. Tror de har erhvervsmæssig massage erfaring begge to. 

Kan du tilslutte med din anmeldelse, jeg fik 60min hvor der under vejs var mange berøringer intimt, de var i undertøj og et par gange strejfede Mikkels pik min hånd, men gjorde ikke noget men gisper lidt i en. 
Fik fransk og svensk af dem bække og til tider svært og mærke foreskæl, vildt fedt. 
næste gang må jeg opleve Luksus pakke men skal lige spare lidt sammen. 

Skrevet
håndværker fyr skrev, den 28.5.2024 at 02:09:

Har booket en luksus pakke til onsdag.

Håber at du vil berette om det besøg. Overvejer selv at prøve Luksuspakken, og kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvad der indgår :razz:

Skrevet
  • Author
ismanden skrev, den 30.5.2024 at 12:48:

Håber at du vil berette om det besøg. Overvejer selv at prøve Luksuspakken, og kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvad der indgår :razz:

Se her :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.