Hop til indhold

Kneppeklubben er tilbage med et 2 timers gangbang i morgen på Frederiksberg ! :D

Featured Replies

Skrevet

Dt er ved at være alt alt for længe siden! Så denne gang glæder jeg mig ekstra meget til at blive gennemkneppet af jer! :D

Det sker på Frederiksberg torsdag d 14/5.
Fra kl. 10:30 til 12:30, med en lille pause kl. 11:30

Pris.
1 time koster     1000kr
2 timer koster     1500kr
2 timer til 200kr for medlemmer af min Kneppeklub!!

Hvis du ikke er medlem, men gerne vil vide mere om hvordan du bliver det, så hop over på www.Natasjaxxx.com hvor du kan se og læse meget mere om mig, Kneppeklubben og alle mine frække events.

Anmeldelse af et tidligere event.

Natasja xxx.
Jeg er en dansk petite pige på 27 med latina udseende, 160 cm høj, 50 kg, en stram rund røv, smal talje og så elsker jeg bare det jeg laver!

Jeg kan godt lide:
Lækker fræk sex, blide smæk i numsen, gode våde blowjobs hvor du må gerne holde mit hår imens, deepthroat i mit eget tempo (gag refleksen er lidt følsom), 2 pikke i fissen hvis det er muligt og en finger med glidecreme i numsen, men ingen analsex.

Du må sprøjte på min krop, brysterne og ansigtet, men allerhelst i min mund! (sluger ikke)

Oral sex er uden kondom, samleje er med kondom

Det er lykkedes et par gange i klubben at lave en Airtight på mig (en pik i hvert hul). 
Så hvis jeg føler mig 100% tryg og der er stemning for det, vil jeg gerne forsøge på det.

Kommer du ikke lige fra badet, er der mulighed for at tage et både før og efter. 
Jeg vil sørge for kondomer i forskellige størrelser, glidecreme, kildevand og lidt sødt, så der ikke er nogen som går sukkerkolde undervejs.

Tilmelding. 
Send en Sms til 91840527, senest mandag kl 21
Inkluder gerne: Navn, Alder, højde, drøjde, har du prøvet GB før og gerne et link til din Eroguide profil hvis du har en.

Våde kys

Natasja

#Kneppeklubben #Natasjaxxx #Gangbang #airtight #Submissiv 

Skrevet
skytten71 skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan bliver man medlem af kneppeklubben?

har du besøgt hjemmesiden hun henviser til ? 

Danske Natasja skrev, den 13.5.2024 at 05:48:

Hvis du ikke er medlem, men gerne vil vide mere om hvordan du bliver det, så hop over på www.Natasjaxxx.com hvor du kan se og læse meget mere om mig, Kneppeklubben og alle mine frække events.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.